برگزاری نشست مشترک انجمن‌های ادبی در گناوه

نشست مشترک انجمن‌های ادبی گناوه، دیلم، گچساران، شبانکاره و وحدتیه، به همت انجمن آدینه ادبی گناوه، در این شهرستان برگزار شد.

برگزاری نشست مشترک انجمن‌های ادبی در گناوه
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رئیس انجمن آدینه ادبی گناوه با بیان این مطلب اظهار داشت: این نشست با موضوع بررسی جریان‌های تاثیرگذار ادبی معاصر در دفتر انجمن آدینه ادبی در مجتمع فرهنگی هنری خلیج فارس گناوه برگزار شد.

محمدجعفر نجدی گفت: یکی از برنامه‌هایی که در تقویم سالانه انجمن آدینه ادبی گنجانده شده برگزاری نشست‌های مشترک با انجمن‌های دیگر شهرستان‌ها است.

نجدی با اشاره به این نشست‌ها بیان داشت: نخستین نشست در آبان‌ماه در بندر گناوه با حضور انجمن‌های ادبی گناوه، دیلم و شبانکاره برگزار شد و دومین نشست نیز به میزبانی انجمن شعر دیلم در آذر ماه با حضور انجمن‌های مذکور تحقق یافت.

وی اضافه کرد: سومین نشست مشترک نیز در دفتر انجمن آدینه ادبی در مجتمع فرهنگی هنری خلیج فارس گناوه برگزار و در این نشست انجمن‌های شعر دیلم، گچساران، شبانکاره و وحدتیه حضور بسیار پر رنگی داشتند.

نجدی خاطرنشان ساخت: در قسمت نخست نشست به بررسی جریان‌های ادبی تاثیرگذار معاصر پرداخته شد و با توجه به استقبال چشمگیر شاعران از این نشست شعرخوانی تمام شاعران حاضر در نشست نیز انجام شد.

وی تصریح کرد: در این نشست قرار شد که  نشست بعدی اواخر بهمن ماه با موضوع بررسی شعر محلی به میزبانی انجمن فردوسی شبانکاره و اضافه شدن انجمن‌های دیگری از استان و حضور محلی سرایان برگزار شود.

نجدی متذکر شد: در تمامی این نشست‌ها از کارشناسان ادبی استان به عنوان مهمان ویژه دعوت گرفته شده که جا دارد از آنها به دلیل حضور سبزشان تقدیر کنم.

این نشست صمیمانه و دلنشین با گرفتن یک عکس دسته جمعی به پایان رسید.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.