اصفهان؛

دانش آموزان شهر گل و گلاب حرم روح الله را عطرافشانی می کنند

دانش آموزان كاشانی در آستانه فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی، حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی را غبارروبی و عطرافشانی خواهند كرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیر دبیرستان ماندگار امام خمینی کاشان در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت : 40 نفر از اعضای تشكل های دانش آموزی این دبیرستان صبح روز یازدهم بهمن، به نمایندگی از 50 هزار دانش آموز شهرستان کاشان با حضور درمرقد مطهر امام راحل آیین غبارروبی و عطرافشانی را برگزارمی کنند.
حسین مقنی، با تاکید بر اینکه دبیرستان امام خمینی كاشان مهمترین مركز مبارزه با رژیم ستمشاهی بود گفت : برگزاری این مراسم با هدف تجدید میثاق با امام و همه مبارزانی است كه در راه پیروزی انقلاب اسلامی تلاش كردن .
وی، رسالت امروز دانش آموزان و دانشجویان را حفظ جمهوری اسلامی دانست و گفت :اگر می خواهیم كشور به توسعه و پیشرفت برسد بایداین حركت از مدرسه آغاز شود.
به گفته وی،  امروز زنده نگه داشتن ارزشها و آرمانهای جمهوری اسلامی تداوم مبارزه برای پیروزی انقلاب اسلامی است.
مدیر دبیرستان ماندگار امام خمینی کاشان، دهه فجر را فرصتی برشمرد كه دانش آموزان با اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی آشنا شوند تا بتوانند دین خود را نسبت به امام و حماسه سازان پیروزی انقلاب اسلامی ادا كنند.
مقنی گفت: مراسم  ویژه آغاز دهه فجر كاشان نیز همزمان با ساعت 9 و سی دقیقه صبح روز 12 بهمن با حضور دانش آموزان و اقشار مردم در  حیاط جنوبی دبیرستان ماندگار امام خمینی برگزار خواهد شد.




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.