اهواز؛

لزوم تدبیر دولت برای حل مسئله ریزگردها

نماینده مردم شوش گفت:دولت و مسئولان مربوطه برای مقابله با این پدیده گردوخاک باید وقت بیشتری بگذارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،سیدراضی نوری نماینده مردم شوش در مجلس گفت: متاسفانه در دو روز اخیر بازهم شاهد پدیده مضر گرد وخاک در بیشتر شهرهای استان خوزستان بودیم که مشکلات جدی را برای مردم خوزستان به وجود آورده است.

وی افزود: خواسته ما نمایندگان مردم این است که دولت و سازمان محیط زیست کشور این مسئله را جدی بگیرند و با صحبت‌هایی مانند اینکه ریزگردها و منبع اصلی آن در خارج از کشور است نمی‌توان این مردم را قانع کرد.
سیدراضی نوری نماینده مردم شوش در مجلس گفت: انتظار داریم دولت و مسئولان مربوطه وقت بیشتری برای حل مشکل ریزگردها بگذارند و سازمان محیط زیست کشور در خصوص حل مشکل ریزگردها پاسخگوی مردم باشد.

نماینده مردم شوش در مجلس گفت: دولت و مسئولان مربوطه برای مقابله با این پدیده گردوخاک باید وقت بیشتری بگذارند و غفلت دولت از این مسئله از بی تدبیری است.

وی افزود: سازمان‌های مسئول به ویژه سازمان محیط زیست کشور چه برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدتی برای حل مشکل پدیده ریزگردها دارد و باید پاسخگوی مردم باشد.

نوری تصریح کرد: بخشی از این گردوخاک که منطقه را تحت تاثیر قرار داده است منبع آن هورالعظیم است که می‌توان با رهاسازی آب در داخل آن تاحد زیادی از این مشکل را حل کرد.

نماینده مردم شوش در خصوص ادعای مسئولان محیط زیست مبنی بر آبگیری 63 درصدی تالاب هورالعظیم گفت: آنچه ما در حال حاضر مشاهده می‌کنیم ریزگردهایی است که از آن منطقه بلند می‌شود و این موضوع نشان می‌دهد هورالعظیم هنوز هم به رهاسازی آب بیشتری نیاز دارد و این درصد آب رهاسازی شده کافی نیست.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.