کرمانشاه؛

18 سایت برف روبی پاکسازی معابر کرمانشاه را بدون وقفه انجام می دهند

18سایت برف روبی شهرداری کرمانشاه با 1200 نیروی خدماتی و بیش از ۱۰۵دستگاه تجهیزات برف روب عملیات برف روبی و پاکسازی معابر کرمانشاه را بدون وقفه انجام می دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ شهردار کرمانشاه گفت: با بارش برف، فعالیت همزمان 18 سایت اصلی، مرکزی و بزرگراهی به منظور برف روبی از معابر آغاز شد که این سایت ها با توجه به بافت جغرافیایی نواحی و مناطق مختلف شهر امکانات متفاوتی را ارائه دادند.

آرش رضایی افزود: در این عملیات بیش از 1200 نفر نیروی خدماتی به همراه نیروهای اجرایی در دو شیفت کاری، 95 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین شامل 13 دستگاه تیغه برفروب، دو دستگاه نمکپاش اتوماتیک، 20 دستگاه گریدر، 70 دستگاه کمپرسی 6 و 10 تن مشغول فعالیت بوده و 650 تن نمک و شن و 25 هزار لیتر محلول ضد یخ تاکنون در معابر سطح شهر پاشیده شده است که این امر موجب سهولت عبور و مرور در مبادی ورودی و خروجی شهر و همچنین در کلیه گذرگاه های اصلی و فرعی درون شهر گردید تا اسباب رضایتمندی شهروندان و همشهریان عزیز را فراهم آورده باشد.

وی با اشاره به معابر کم عرض و پر شیب در برخی مناطق که جزء معابر درجه سه محسوب می شوند از ساکنین این محدوده ها خواست در روزهای برفی وسیله نقلیه خود را از منزل خارج نکنند و در صورت لزوم از شن مخصوص دپو شده در مخازن زرد رنگ جانمایی شده در این معابر نسبت به رفع لغزندگی در محل عبور خود استفاده نمایند.

به گفته وی انجام برف روبي در معابر شیب دار و باریک نیازمند استفاده از امكانات مكانيزه كوچك و داراي قابليت مانور است بر همين اساس کیسه های شن مخصوص در 450مخزن جانمایی شده تا شهروندان بتوانند در صورت لزوم از آن استفاده نمايند.

شهردار کرمانشاه تصریح کرد: با اقدامات انجام شده توسط نیروهای ستاد برفروبی شهرداری، مشکلی در تردد در سطح شهر نداریم. وی از شهروندان خواست تا در راستای مقابله با هرگونه خطرو اتفاق احتمالی جز در موارد ضروری از تردد در سطح شهر در روزهای برفی بپرهیزند و در صورت تردد باخودرو نیز از وسایل نقلیه با زنجیر چرخ در سطح شهر استفاده کنند و مراقب کودکان و سالخوردگان در زمان یخبندان و بارش برف باشند.

به گفته وی اقدامات لازم برای جلوگیری از یخبندان پلها نیز انجام شده و در کنار آن نیروهای خدماتی نسبت به برف‌تکانی شاخه‌های درخنان نیز اقدام می‌کنند.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار