پایان عملیات برق‌رسانی به عشایر شهرستان دیلم تا پایان سال جاری

فرماندار شهرستان دیلم گفت: با استفاده از پنل‌های خورشیدی، تا پایان امسال به مناطق عشایرنشین شهرستان دیلم برق‌رسانی می‌شود.

پایان عملیات برق‌رسانی به عشایر شهرستان دیلم تا پایان سال جاریبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حسن اسماعیلی امروز در حاشیه بازدید از مناطق عشایرنشین شهرستان دیلم اظهار داشت: در راستای بهبود وضعیت بهداشتی عشایر ساکن در مناطق عشایرنشین شهرستان دیلم، اقدامات مناسب و قابل قبولی انجام شده است.

وی اضافه کرد: احداث سرویس‌های بهداشتی مناسب در کنار ایجاد 14 مخزن پنج هزار لیتری برای داشتن آب سالم و بهداشتی از جمله اقداماتی است که به روند ارتقاء سلامت عشایرنشینان این شهرستان کمک می‌کند.

فرماندار دیلم تصریح کرد: در کنار ایجاد این مخازن، ساخت آب انبار در کنار خرید تانکرهای آب‌رسانی در دستور کار قرار گرفته تا عشایری که از اواسط آبان‌ماه تا پایان اسفندماه هر سال، در این شهرستان حضور دارند کمتر در مضیقه باشند.

اسماعیلی یادآور شد: با توجه به نیازهای خانواده‌های عشایر به داشتن نعمت انرژی برق و با توجه به صعب‌العبور بودن مسیر زندگی و تعداد اندک این خانواده‌ها، پروژه برق‌رسانی با استفاده از پنل‌های خورشیدی در حال انجام است که پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال از نعمت برق برخوردار شوند.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.