اهواز؛

رفع افت فشار وقطعی آب در اهواز

معاون بهره‌برداری شرکت آبفای اهواز از فعالیت 100 درصد ظرفیت تصفیه‌خانه‌های تمام مناطق اهواز ونبودهیچگونه مشکل قطعی و افت فشار در شبکه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،سعید دشتی زاده معاون بهره‌برداری شرکت آبفای اهواز اظهار کرد: ساعت 3:30 بامداد شنبه، 9 بهمن ماه به دلیل قطع کلی برق شهر اهواز، فعالیت 5 تصفیه‌خانه اهواز و تولید آب این تصفیه‌خانه‌ها متوقف شد.

وی افزود: در این زمینه با ارتباط با مرکز دیسپاپینگ، خواستار وصل برق شدیم و آن‌ها اعلام کردند که قطعی برق مربوط به خارج از اهواز است و زمان وصل شدن آن مشخص نیست.

دشتی‌زاده تصریح کرد: برق برای تصفیه‌خانه شماره یک اهواز ساعت 12 ظهر روز گذشته برقرار و این تصفیه‌خانه با ظرفیت 100 درصدی وارد مدار شد.

وی گفت: تصفیه‌خانه شماره 2 اهواز هم که اصلی‌ترین تصفیه‌خانه برای تأمین آب شهر اهواز است، به دلیل آنکه با 2 خط مستقل 11 هزار و 33 هزار ولت کار می‌کند، از ساعت 17 به بعد با راه‌اندازی خط 11 هزار ولت، 50 درصد از ظرفیت آن فعال شد.

دشتی زاده بیان داشت: همچنین از ساعت 20 شب گذشته نیز با راه‌اندازی خط 33 هزار ولت، تصفیه‌خانه شماره 2 اهواز با تمام ظرفیت شروع به کار کرد.

وی ادامه داد: در ساعاتی که برق شهر اهواز قطع بود، تصفیه‌خانه‌های 3، 4 و 5 اهواز که از تصفیه‌خانه‌های اضطراری شهر هستند، توسط ژنراتورهای دیزل فعال بودند و بخشی از آب مورد نیاز مردم از طریق این تاسیسات تامین شد.

دشتی‌زاده عنوان کرد: به دلیل آنکه شبکه آب در ساعت‌های قطعی برق خالی شده بود، پس از راه‌اندازی تصفیه‌خانه‌ها مردم همچنان با مشکل قطعی و افت فشار مواجه بودند زیرا همه با هم می‌خواستند از آب استفاده کنند.

وی گفت: خوشبختانه از ساعت 12 شب گذشته آب تمام مناطق اهواز وصل شده است و با توجه به تلاش‌هایی که انجام شده، سعی شده است تا تراکم شبکه افزایش داده شود و مناطق با افت فشار مواجه نشوند.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسين سرخه ويس
۱۷:۰۴ ۱۰ بهمن ۱۳۹۵
سلام الان ساعت ٥ عصر تاريخ ١٠/١٠/٩٥ هست و با تماسي كه با سامانه مردمي ابفا داشتيم اب مناطق صادقيه نبوت رسالت و قسمت هايي از باهنر تا اين لحظه وصل نشده است.
Iran (Islamic Republic of)
حسين سرخه ويس
۱۷:۰۴ ۱۰ بهمن ۱۳۹۵
سلام الان ساعت ٥ عصر تاريخ ١٠/١٠/٩٥ هست و با تماسي كه با سامانه مردمي ابفا داشتيم اب مناطق صادقيه نبوت رسالت و قسمت هايي از باهنر تا اين لحظه وصل نشده است.