سرمریی تیم بسکتبال شهرداری گرگان:

دیدار با تیم بسکتبال فلسطین حکم بازی تدارکارتی را داشت

محمد مهدی ایزدپناه گفت:اولین دیدار تیم ملی بسکتبال حکم بازی های تدارکاتی را داشت زیرا که با توجه به زمان کم نتوانستد در بازی های دوستانه شرکت کنند.

دیدار با تیم بسکتبال فلسطین حکم بازی تدارکارتی را داشت  ویرایش///به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛رقابت های بسکتبال غرب آسیا عصر امروز با برتری ملی پوشان کشورمان برابر تیم فلسطین به پایان رسید.

محمد مهدی ایزدپناه سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در خصوص این بازی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت:بازی ایران و فلسطین پخش زنده نداشت بنابراین نمی توان در مورد قسمت فنی بازی صحبت کرد.اما با توجه به شناختی که از تیم بسکتبال فلسطین دارم می توانم بگویم که تیمی بسیار ضعیف است و نمی شود بر اساس این دیدار،تیم ایران را محک زد.

وی ادامه داد:تیم ایران با توجه به اینکه زمان کافی برای آمادگی این رقابت ها نداشت و همچنین در بازی های تدارکاتی شرکت نکرده بود ،قرعه کشی نحوه بازی ها طوری انجام شد که تیم ایران،بازی های غرب آسیا را با تیم های ضعیف آغاز کند و  این دو بازی برای ملی پوشان،حکم بازی های تدارکاتی را دارد.

ایزدپناه درباره حضور نداشتن حامد حدادی در تیم ملی عنوان کرد: تیم ملی بسیار با بازیکنان جوان راهی این مسابقات شده است و مهره های تاثیر گذاری همچون حامد حدادی در تیم حضور ندارند.اما این موضوع به نفع بسکتبالیست های کشورمان است زیرا که باعث می شود در شرایط سخت بتوانند خود را بسنجند و بهترین عملکرد را داشته باشند.


لازم به ذکر است ملی پوشان بسکتبال کشورمان عصر فردا  ساعت 16:30 به وقت تهران به دیدار تیم سوریه خواهند رفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار