مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر خبر داد؛

تفاهم همکاری کمیته امداد و سازمان تبلیغات برای ترویج زکات

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر: تفاهم نامه همکاری میان کمیته امداد و سازمان تبلیغات در حوزه ترویج و تبلیغ سنت حسنه زکات انعقاد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، احمد لطفی اظهار کرد: این تفاهم نامه در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری، در جهت مبارزه با فقر و محرومیت، اجرایی نمودن سند کاهش فق، ترویج و توسعه فرهنگ احسان، انفاق و نیکوکاری در جامعه و بهره مندی از ظرفیت ها ی موجود با افزایش تعاملات دو جانبه دستگاه ها با رویکرد محرومیت زدایی، میان کمیته امداد و اداره کل تبلیغات اسلامی استان بسته شد و جهت اجرا به واحدهای ستادی تابعه ابلاغ می شود.

لطفی افزود: موضوع این تفاهم نامه همکاری و مشارکت نظام یافته دو دستگاه، در همه زمینه های ممکن با بهره گیری متقابل از ظرفیت های موجود در راستای ترویج بیشتر فریضه الهی زکات در سطح استان و جامعه است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اثر گذاری تبلیغات مبلغین در توده های مختلف جامعه و احساس ضرورت این امر در گروه های هدف، دو نهاد انقلابی کمیته امداد و سازمان تبلیغات در خصوص بستر سازی در امر محرومیت زدایی و ترویج فریضه الهی زکات در جامعه اسلامی اهدافی را دنبال می کنند.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.