افتتاح 13 آموزشگاه غیر دولتی در آذربایجان غربی

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای اذربایجان غربی گفت:همزمان با دهه فجر 13 آموزشگاه غیردولتی در آذربایجان غربی افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛محسن مددی عصر امروز در نشست خبری با خبرنگاران درتشریح برنامه های گرامیداشت دهه فجر گفت : در این ایام دیدار از خانواده های معظم شهدای فنی و حرفه ای , غبار روبی مزار شهدا , تجلیل از مربیان و هنرجویان نمونه و شرکت در مراسم راهمپیمایی 22 بهمن انجام می گیرد.

مدیرکل اموزش فنی و حرفه ای اذربایجان غربی همچنین از برگزاری نمایشگاه تولیدات و توانمندیهای فنی و حرفه ای مختص کارکنان خبر داد و افزود : دومین مرکز جوارکارگاهی مجوز فعالیت خود را دریافت کرده است.

وی با بیان اینکه در این خصوص دهه فجر امسال شاهد افتتاح دومین مرکز خواهیم بود، تصریح کرد: نخستین مرکز جوارکارگاهی استان در شرکت برق راه‌اندازی شده بود و دومین مرکز نیز در شرکت پگاه راه‌اندازی می‌شود.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی با اشاره به اهداف راه‌اندازی این مرکز، یادآور شد: این مرکز به منظور استفاده هر چه بیش‌تر از ظرفیت بخش صنعتی استان راه‌اندازی می‌شود.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی ادامه داد: علاوه بر این، 13 آموزشگاه غیردولتی نیز در استان همزمان با دهه فجر افتتاح می‌شود که 8 باب از این آموزشگاه‌ها در ارومیه، دو باب در میاندوآب، دو باب در سلماس و یک باب دیگر در چایپاره خواهد بود.

وی اظهار داشت: با افتتاح این آموزشگاه‌ها تعداد آموزشگاه‌های موجود به 312 آموزشگاه افزایش خواهد یافت.

مددی بیان کرد : در 9 ماهه اول امسال 35 هزار و 836 نفر در سامانه ثبت نام کرده اند که 21 هزار و 486 نفر با 60 درصد قبول شده اند.

 انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.