همدان؛

بهره مندی بیش از یک میلیون کودک از برنامه های کانون پرورش فکری

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان از بهره مندی یک میلیون و ۳۳۵ هزار و ۶۳۷ نفر کودک و نوجوان از فعالیت های این کانون خبر داد.

بهره مندی بیش از یک میلیون کودک همدانی از برنامه های کانون پرورش فکریبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمدرضا جوادی گفت: در طول 9 ماگذشته 555 هزار و 903 دفعه، فعالیت انجام شده است که یک میلیون و 335 هزار و 637 نفر از این برنامه‌ها و فعالیت‌ها بهره‌مند شده‌اند.

وی با بیان اینکه طرح کانون مدرسه در 90 مدرسه و 350 کلاس درس در سال جاری برگزار شده است، افزود: این طرح براساس ظرفیت‌ها و قابلیت‌های مربیان مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری به منظور درونی‌کردن مفاهیم درسی و ترویج کتاب‌خوانی اجرا شده است.

جوادی از عضویت 47 هزار نفر در مراکز کانون استان همدان خبرداد و تصریح کرد: اعضای کانون پرورش فکری از 24 عنوان فعالیت در حوزه های قصه گویی، شعرخوانی، کاردستی، معرفی شخصیت ها، نشست های تخصصی و 9 عنوان برنامه نقاشی، خوشنویسی و انیمیشن بهره مند می شوند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان خاطرنشان کرد: همچنین راه‌اندازی مرکز فراگیر استان طی سال جاری از جمله اقدامات مهم کانون پرورش فکری برای کودکان و نوجوانان بوده است.

جوادی بیان داشت: کانون پرورش فکری دارای سینما کانون است که به اکران فیلم های حوزه کودک و نوجوان می پردازد که از ابتدای سال جاری تاکنون 37 هزار نفر از مقطع پیش دبستانی تا متوسطه اول و دوم به تماشای فیلم پرداختند.

وی برگزاری جشنواره پویانمایی را یکی دیگر از برنامه‌های شاخص کانون پرورش فکری عنوان کرد و افزود: برگزاری جشن انقلاب در تمام شهرستان‌ها، برگزاری تئاتر آئین‌های بومی، محلی از دیگر برنامه‌های کانون پرورش فکری در ایام دهه فجر است که کودکان و نوجوانان می‌توانند از آن استفاده کنند.

انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.