کرمانشاه؛

هماهنگی با شهرداری در راستای پاکسازی معابر و راهها

مدیرکل مدیریت بحران استانداری استان کرمانشاه به هماهنگی با شهرداریها جهت آمادگی و بکارگیری یک هزار نفرکارگر و تامین ماشین آلات برف روب به میزان مورد نیاز اشاره کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ محمودیان گفت: هماهنگی های لازم با آب و فاضلاب استان جهت آمادگی و تجهیز شهرستانها برای مقابله با قطع آب ناشی از قطع برق نیز انجام شده است.

به گفته این مسوول، هماهنگی های لازم با مدیریت بحران شهرداری کرمانشاه جهت برف روبی معابر در 15 ناحیه از شهر کرمانشاه به منظور رفع مشکل شهروندان انجام شده است.

 
وی افزود: مشکل قطع برق گسترده در استان رصد و پیگیری شده و برای ایجاد تعامل بین شرکت توزیع برق استان و دستگاه های مربوطه هماهنگی لازم انجام شده است.

محمودیان تصریح کرد: بر اثر بارش برف، بیش از 300 پایه از شبکه های برق تخریب شد که در همین راستا 60 گروه عملیاتی و تخصصی برق استان برای رفع مشکل اعزام شد.


این مسوول به امداد رسانی و اسکان افراد درراه مانده اشاره کرد و افزود: با دستگاه های امدادی برای تامین ماشین آلات و بازگشایی مسیرهای دسترسی تیم تعمیر و نگهداری برق استان به نقاط حادثه دیده و تعمیر خطوط نیز هماهنگی لازم انجام شد.


وی با تاکید بر اینکه اطلاع رسانی لازم به معاون عمرانی صورت گرفته به هماهنگی و اطلاع رسانی به معاون آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور اشاره کرد.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار