اصفهان؛

دعوت 6 ذوب آهنی به تیم ملی

با اعلام کادرفنی تیم ملی جوانان اسامی ملی‌پوشان برای مسابقات جام‌جهانی کره‌جنوبی اعلام شد که در بین‌ آن‌ها 6 ذوب‌آهنی و یک بازیکن از گیتی پسند به تیم ملی دعوت شده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،امیرحسین پیروانی سرمربی تیم ملی جوانان اسامی ملی‌پوشان را اعلام کرد که در بین آن‌ها 6 بازیکن از تیم ذوب‌آهن و یک بازیکن از گیتی‌پسند به چشم می‌خورد.

در لیست جدید سرمربی تیم ملی جوانان که جهت آماده‌سازی بازی‌های جام‌جهانی زیر 20 سال اعلام شده است، نیما طاهری، علیرضا آقا براری، پویا اسدی، علی خدادادی، رضا شکاری و حسین سنگرگیر 6 بازیکنی هستند که از تیم ذوب‌آهن به اردوی تیم ملی جوانان دعوت شده‌اند.

همچنین محمدرضا رستمی از تیم گیتی پسند به تیم ملی جوانان دعوت شد که این از اشرافیت کادر فنی بر لیگ‌های دسته‌های پائین‌تر دارد.

تیم ملی جوانان ایران خود را که برای مسابقات جام‌جهانی فوتبال در کره جنوبی آماده می‌کند، از 14 بهمن ماه در کمپ تیم‌های ملی به اردو می‌رود.

 اسامی بازیکنان دعوت شده به شرح زیر است:

علی طاهران و مهدی محمدیان از تراکتورسازی تبریز، نیما مختاری از گسترش فولاد، شهاب عادلی از مقاومت تهران، محمدمهدی‌ مهدی‌خانی از نیروی زمینی تهران، علی شجاعی و محمد سلطانی مهر از سایپا تهران، سینا خادم‌پور از نفت تهران، امیر روستایی از پیکان تهران، علی شهسواری از گل گهر سیرجان، علیرضا آرتا از مس کرمان، نیما طاهری، علیرضا آقا براری، پویا اسدی، علی خدادادی، رضا شکاری و حسین سنگرگیر از ذوب‌آهن اصفهان، محمدرضا رستمی از گیتی‌پسند، سید ابوالفضل رزاق‌پور از نساجی مازندران، محمد آقاجانپور از آلومینیوم اراک، رضا جبیره و حسین ساکی از نفت آبادان، حسن پور حمیدی از استقلال خوزستان، حبیب فرعباسی از نفت و گاز مسجد سلیمان، محمدحسین دهقان از فولاد یزد، مهدی قائدی از ایران جوان بوشهر و محمدمهدی زین‌علی از برق جدید شیراز




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.