زابل

افتتاح 41پروژه در ایام دهه فجر

فرماندار زابل گفت: به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر ۴۱ پروژه افتتاح می شود.

افتتاح 41پروژه در ایام دهه فجربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان،  هوشنگ ناظری در جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر اظهار داشت: در ایام دهه ی فجر برای شهرستان زابل نیز برنامه های متنوع ورزشی، هنری و عمرانی پیش بینی شده است.
 
وی افزود: همه مدیران و دست اندرکاران براساس مصوبات ستاد دهه فجر برنامه های خاص و با نشاطی ایجاد کرده و پروژه هایی را هم در این ایام افتتاح می کنند.
 
ناظری تصریح کرد: براساس آمار و ارقام ۴۱ پروژه در بخش های مختلف در ایام دهه فجر افتتاح خواهد شد که در این راستا پنج هزار و ۴۶۷ خانوار از آن بهره مند خواهند شد.
 
 فرماندار ویژه زابل با بیان اینکه؛ پروژه های افتتاحی در ایام دهه فجر با هزینه ای بالغ بر ۹۴ میلیارد و ۳۱۸ ریال افتتاح می شوند اظهار داشت: ۶۱میلیارد و ۷۷۸میلیون ریال از اعتبارات اختصاص یافته برای پروژه های افتتاحی در دهه فجر از طرف بخش خصوصی هزینه شده و مابقی نیز از محل بخش دولتی و اعتبارات طرح تملک و دارایی ها صرف شده است.
 
ناظری با بیان اینکه، پروژه های افتتاحی در دهه فجر برای ۱۶۸ نفر ایجاد شغل کرده است بیان داشت: برای افتتاح پروژه های فوق اعتبارات شهرستانی در نظر گرفته شده چرا که برای پروژه های از قبیل طرح۴۶ هزار هکتاری، ایجاد سدها یا نگهداری چاه نیمه ها و همین طور پروژه های آب، برق و راه از محل اعتبارات ملی هزینه می شود.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار