بابایی‌صالح در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

سختی کار آتش‌نشانان پس از تصویب شورای نگهبان ابلاغ می‌شود

دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: سختی کار آتش‌نشانان پس از تصویب شوارای نگهبان از ابتدای سال 96 ابلاغ می‌شود.

سختی کار آتش‌نشانان پس از تصویب شوارای نگهبان ابلاغ می‌شودروح الله بابایی‌صالح، دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: سختی کار آتش‌نشانان پس از تصویب شوارای نگهبان از ابتدای سال 96 ابلاغ می‌شود.

وی با بیان اینکه در برنامه ششم توسعه، تلاش شد تا حرفه آتش‌نشانی در زمره مشاغل سخت و زیان‌آور قرار بگیرد، تصریح کرد: آتش‌نشانان 2 دسته هستند، کارمندان خدمات کشوری (عملیاتی) و کارگران عملیاتی که متأسفانه حقوق هر دو قشر با توجه به شغل پرخطرشان بسیار ناچیز است.

بابایی‌صالح ادامه داد: در تلاش هستیم تا به حق و حقوق این قشر زحمتکش هر چه سریعتر رسیدگی شود اما متأسفانه این موضوع در برنامه ششم توسعه گنجانده نشد اما پیگیری‌ها در این زمینه ادامه خواهد داشت.

دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به حادثه غم‌انگیز پلاسکو و از دست رفتن شهدای آتش‌نشان و چند تن از هموطنان، گفت: در کمیسیون اجتماعی با حضور جمعی از مسئولان شهرداری تهران مقرر شد تا هرچه سریعتر در ابتدا، وقوع این حادثه علت‌یابی و پس از آن برای بازماندگان حمایت‌های لازم اعمال شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار