رئیس هیأت کشتی شهرستان بهشهر گفت: از 7 کشور خارجی برای حضور در مسابقات بین المللی کشتی جام شهید هاشمی نژاد دعوت کرده ایم.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،شهرام جعفری، با بیان این مطلب افزود: چهاردهمین دوره رقابت های بین المللی کشتی جام شهید هاشمی نژاد در رشته آزاد و رده ی سنی جوانان روزهای 20 و 21 بهمن ماه در سالن شهید هاشمی نژاد شهرستان بهشهر استان مازندران برگزار می شود.
 
وی ادامه داد: برای حضور در این رقابت ها از 7 کشور خارجی ارمنستان، داغستان روسیه، گرجستان، آذربایجان، ترکیه، قزاقستان و قرقیزستان دعوت کرده ایم که تاکنون حضور تیم های ارمنستان، داغستان، گرجستان و آذربایجان قطعی شده است و امیدواریم سه کشور دیگر نیز دعوت ما را قبول نمایند.
 
جعفری در مورد حضور تیم های داخلی اظهار داشت: از 18 تیم داخلی که از بهترین های کشتی آزاد کشور هستند نیز برای حضور در این رقابت ها دعوت کرده ایم که این نفرات شامل بهترین آزادکاران استان مازندران نیز می شوند.
 
وی در مورد سطح برگزاری این رقابت ها تصریح کرد: سطح برگزاری این مسابقات در سال های گذشته مطلوب بود به گونه ای که کشتی گیرانی نظیر حسن یزدانی، سید احمد محمدی و جابر صادق زاده نیز سابقه حضور در این رقابت ها را دارند و اکثر کسانی که در سال های گذشته در این رقابت ها به موفقیت رسیده اند هم اکنون در تیم های ملی حضور دارند.
 
رئیس هیأت کشتی شهرستان بهشهر در پایان در مورد جوایز این رقابت ها خاطرنشان کرد: به نفرات اول تا سوم این رقابت ها به ترتیب 500، 300 و 200 دلار و به تیم های اول تا سوم نیز 700، 500 و 300 دلار جایزه نقدی اهداء خواهد شد.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار