رئس سازمان تیم های ملی تیراندازی؛

کاهش سهمیه تیراندازی را پیگیری می کنیم

رسولی گفت: کاهش سهمیه رشته تیراندازی در بازی های کشور های اسلامی باکو را پیگیری می کنیم.

کاهش سهمیه تیراندازی  را پیگیری می کنیم
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛بازی های کشور های اسلامی اردیبهشت ماه سال آینده به میزبانی با کو برگزار می شود که رشته مختلفی برای حضور در این رقابت ها اعلام آمادگی کردند.

تیراندازی از جمله رشته های حاضر در این رقابت ها است. تیراندازان ایران در سه رشته تفنگ،تپانچه و اهداف پروازی در بازی های کشور های اسلامی شرکت می کنند.

طبق سهمیه بندی وزارت ورزش ،قرار بود تیراندازی با 12 سهمیه در اهداف پروازی و 14 سهمیه در رشته ها تفنگ و تپانچه در این رقابت ها شرکت کند، اما وزارت ورزش سهمیه تیراندازی ایران در سه رشته تیراندازی را  به 6 سهمیه کاهش یافت.

این درحالی است که پیش از این سهمیه تیراندازان برای اعزام به مسابقات جهانی هند نیز با کم شد و برخی تیراندازان اردو تیم ملی را ترک کردند.

ناصر رسولی رئیس سازمان تیم های ملی تیراندازی در باره کاهش سهمیه تیراندازی برای حضور در بازی های کشور های اسلامی گفت: کاهش سهمیه تیراندازی هنوز قطعی نشده است و امروز درباره این موضوع با مسئولان فدراسیون جلسه ای برگزار می کنیم تا تکلیف تیراندازان برای اعزام به این رقابت ها مشخص شود.

وی افزود: وزارت ورزش و جوانان سهمیه ورزشکاران را برای شرکت در این مسابقات در همه رشته های ورزشی را مشخص کرده بود که به تیراندازی سهمیه حضور 3 رشته را داده بودند. اکنون با شرایطی که ایجاد شد فدراسیون باید برای حضور تیراندازان تصمیم بگیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار