ارومیه؛

افتتاح 834 طرح مخابراتی همزمان با دهه فجر

مدیرعامل شرکت مخابرات آذربایجان غربی گفت: 834 طرح مخابراتی به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر در استان به بهره برداری می رسد.

افتتاح 834 طرح مخابراتی همزمان با دهه فجربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ بهمن اسمعیل زاده افزود: این طرح ها با سرمایه گذاری 485 میلیارد ریالی در شهرستا های مختلف استان به اجرا درآمده است.

وی اظهار کرد: این طرح ها شامل 292 طرح مربوط به نصب و راه اندازی سایت های همراه اول نسل های 2،3،4 و سایت های GSM روستایی به سه پروژه فاز 5، فاز 6 و فاز 7 است.

وی اضافه کرد: 124 طرح با 84 هزار و 822 متر فیبر خاکی، کانالی وهوایی مربوط به توسعه شبکه فیبر نوری سازمان ها و ادارات و مخابرات استان است.

وی ادامه داد: 104 طرح و 15 هزار و 436 پورت مربوط به نصب و راه اندازی اینترنت پرسرعت در مراکز شهری و روستایی استان و 50 طرح مربوط به نصب و راه اندازی WIFI در نقاط مختلف استان است.

مدیرعامل شرکت مخابرات آذربایجان غربی گفت: 170 طرح نیز مربوط به افزایش پهنای باند ADSL در مراکز شهری و روستایی و کافوها، 62 طرح مربوط به انتقال و 32 طرح مربوط به توسعه سوئیچ و شبکه کافو نوری است که در دهه مبارک فجر در آذربایجان غربی مورد بهره برداری قرارمی گیرد.

برنامه های ایام الله دهه فجر از دوازدهم بهمن ماه در کشور آغاز می شود و تا 22 بهمن ماه سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ادامه می یابد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.