ایلام؛

بهره برداری و کلنگ زنی 32 طرح عمرانی در چرداول

فرماندار چرداول اعلام کرد: همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، 32 طرح عمرانی، خدماتی، فرهنگی و آموزشی در این شهرستان کلنگ زنی شده یا به بهره برداری می رسد.

بهره برداری و کلنگ زنی 32 طرح عمرانی در چرداولبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،مراد یگانه با بیان اینکه 25 طرح افتتاح و هفت طرح کلنگ زنی می شود، بیان کرد: برای اجرای این طرح ها در مجموع 210 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و شهرستانی هزینه شده است.

بهره برداری از شبکه گازرسانی به 13 روستای بخش زاگرس، کلنگ زنی گازرسانی به شهر توحید، کهره و روستای شیراوند در بخش هلیلان، افتتاح فاز چهارم مجتمع آبرسانی شله کش - بیجنوند در بخش زاگرس، فاز دوم مجتمع آبرسانی بخش شباب، راه اندازی چهار باب کتابخانه عمومی شهری و روستایی، احداث هفت واحد آموزشی در مناطق هلیلان و زاگرس، کلنگ زنی ساختمان بخشدارهای شباب و زاگرس، بهره برداری از طرح های برق رسانی و روشنایی معابر شهرستان و بهره برداری از 72 واحد مسکن مددجویی مهمترین این طرح ها است.

یگانه افزود: در اولین روز از دهه فجر تعدادی از این طرح ها با حضور استاندار ایلام، جمعی از مدیران استانی و محلی افتتاح و یا کلنگ زنی می شود.

شهرستان 67 هزار نفری چرداول به مرکزیت شهر سرابله دارای 142 روستا، چهار بخش و پنج شهر است.
 
 
انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.