اهواز؛

معرفی ظرفیت‌های رایانه ای درمراکز آموزش فنی و حرفه‌ای

معاون آموزشی اداره کل آموزش فنی وحرفه‌ای خوزستان بیان داشت: معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های رایانه ای درمراکز آموزش فنی و حرفه‌ای وضرورت معرفی آنها به آحاد جامعه حس می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،شهرام ملایی هزاروندی ،معاون آموزشی اداره کل آموزش فنی وحرفه‌ای خوزستان گفت: بازدید از مراکز فنی و حرفه‌ای سراسر استان به منظور معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری صورت می‌گیرد.

 شهرام ملایی هزاروندی اظهار کرد: به‌صورت همزمان، از تاریخ 12 بهمن لغایت 22 بهمن از 50 مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای ثابت دولتی در سراسر استان بازدید می‌شود.

وی افزود: این بازدید به منظورمعرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای و ضرورت معرفی آنها به آحاد جامعه حس می‌شود.

معاون آموزشی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان تاکید کرد: اجرای برنامه بازدید همگانی اثرگذاری مطلوب را در توسعه و ترویج فرهنگ مهارت‌آموزی و شناساندن آموزش‌های مهارتی برای اقشار مختلف جامعه به همراه خواهد داشت.

 ملایی هزاروندی با اشاره به بند دوم سیاست‌های کلی اشتغال ابلاغ شده از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر آموزش نیروی انسانی متخصص، ماهر و کارآمد متناسب با نیازهای بازار کار و ارتقای توان کارآفرینی و توأم کردن آموزش و مهارت و جلب همکاری بنگاه‌های اقتصادی برای استفاده از ظرفیت آنها افزود: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به عنوان یکی از متولیان اصلی نظام آموزش مهارت و فناوری در جهت تحقق اهداف سند چشم‌انداز، سیاست‌ها، اهداف و برنامه‌های مختلفی را دنبال می‌کند.

ملایی اطلاع‌رسانی، هدایت و فراگیر کردن هرچه بیشتر آموزش‌های مهارتی در جامعه، ترویج و نهادینه کردن فرهنگ مهارت‌آموزی در کشور را از ابزار کلیدی و زیرساختی تحقق سیاست‌ها و برنامه‌های اشتغال و اقتصاد مقاومتی برشمرد.

وی گفت: مراکز فنی و حرفه‌ای مجهز به جدیدترین تجهیزات کارگاهی، آموزشی، مربیان توانمند و با تجربه که ارائه دهنده آموزش‌های مهارتی روز دنیا همگام با استانداردهای جهانی در کشور هستند، فرصتی در راستای ارتقای ارتباط با مخاطبان سازمان اعم از دانش‌آموزان، کارجویان، دانشجویان، فارغ‌التحصیلان دانشگاهی، اتحادیه اصناف و صنایع و... را فراهم می‌کند.

معاون آموزشی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان در پایان از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده در بازدید همگانی، معرفی سایت مشاوره شغلی به جامعه هدف، تبلیغات مشاوره رایگان و برگزاری مسابقات با محوریت آموزش‌های فنی و حرفه‌‌ای در سطح کارآموزان و بازدیدکنندگان مراکز اشاره کرد.

 انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.