رشت؛

نواخته شدن زنگ ملی انقلاب

زنگ ملی انقلاب امروز در همه مدارس گیلان نواخته شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ زنگ ملی انقلاب ساعت 9:33دقیقه امروز همزمان با سالروز ورود تاریخی امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، در مدارس گیلان به صدا در آمد.

در نخستین روز از ایام الله دهه مبارک فجر زنگ انقلاب در 5هزارو 135 واحد آموزشی گیلان نواخته شد و دانش آموزان با اجرای ویژه برنامه های مختلف فرهنگی سی و هشتمین طلیعه بهار انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

مدیر کل آموزش و پرورش گیلان در این مراسم که به صورت نمادین در دبستان دخترانه کوثر ناحیه 2 رشت برگزار شد گفت: پیش بینی شده است در ایام الله دهه مبارک فجر در همه مقاطع تحصیلی بیش از 50 ویژه برنامه فرهنگی با محوریت آشنایی هرچه بیشتر نسل جوان با جنایات رژیم ستمشاهی برای 375هزار دانش آموز گیلانی اجرا شود.

مهدی حاجتی با اشاره به اینکه امام شناسی و گفتمان سازی اسلامی از رویکرد های مهم و شاخص آموزش و پرورش برای نسل جوان و آینده ساز جامعه است افزود: دشمنان با همه قوا در تلاش اند تا نسل جوان جامعه را از ارزش های دینی- اسلامی دور کنند ، بنابراین باید با بهره گیری هرچه بیشتر از این ایام فرخنده با شناساندن جنایات رژیم ستمشاهی و رشادت ها و ایثارگری های مردم انقلابی و امام راحل (ره) ، دانش آموزان را با فرهنگ انقلاب و دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران بیش از پیش آشنا کنیم.    



انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.