کرمانشاه؛

کرمانشاه و پیزا خواهر خوانده می شوند

رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت:کرمانشاه با مرکزیت غرب کشور، ظرفیت مناسبی برای سرمایه گذاری دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛سید نعمت اله حقیقی در ادامه به مراودات تجاری و روابط دیپلماتیک بین کشور ایتالیا با جمهوری اسلامی ایران پرداخت و ادامه داد: بعد از مناسبات برجام، کشور ایتالیا یکی از کشورهای هدفی بود که توانسته مناسبات تجاری و روابط دیپلماتیک خوبی را با ایران برقرار نماید .

رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان کرمانشاه  افزود: کشور ایتالیا در بعضی از تکنیک ها از جمله ذوب فلزات به روش میدرکس صاحب سبک است. همچنین در بحث ماشین سازی و ایجاد سنگ های تزئینی صاحب برند است .

حقیقی در خصوص استفاده از سرمایه گذاران خارجی از ظرفیت معادن سنگ تزئینی افزود : معادن سنگ تزئینی استان کرمانشاه این ظرفیت ایجاد خواهند کرد که سرمایه گذار ایتالیایی در بحث ایجاد سنگ بری های معدن ورود پیدا کنند.

استاد فلسفه دانشگاه های ایتالیا نیز در این دیدار افزود: بنا به پی گیری های به عمل آمده به زودی طی مراسمی در کشور ایتالیا شهر کرمانشاه و شهر پیزا خواهر خوانده می شوند ، بنابراین تعاملات و مناسبات تجاری ، اقتصادی ، فرهنگی و ... زیادی می توان در این زمینه ایجاد کرد .

محسن بهروش از کرمانشاهیان مقیم کشور ایتالیا افزود: در ابتدا قصد داریم ایتالیایی ها را در زمینه تولید نیروگاه های CHP به منظور تولید برق به کرمانشاه بیاوریم و در آینده باشناساندن ظرفیت های موجود در استان، زمینه را برای جذب سرمایه گذاران ایتالیایی فراهم کنیم .

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه افزود:ظرفیت شهرک های صنعتی استان، شرایط مناسب برای سرمایه گذاری را داراست و همچنین مشوق های سرمایه گذاری از جمله معافیت مالیاتی 13 ساله برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی فراهم شده است.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: کرمانشاه ، شهر ، پیزا ، خواهر ، خوانده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.