سمنان؛

افتتاح طرح های دانشگاه پیام نور سمنان در اولین روز از دهه فجر

در اولین روز از دهه فجر 2 طرح دانشگاه پیام نور سمنان با بیش از 22 میلیارد ریال هزینه افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ رئیس دانشگاه پیام نور استان سمنان در این آئین گفت: طرح ساختمان اداری و تحصیلات تکمیلی شهید رجایی این دانشگاه با 18 میلیارد و 971 میلیون ریال هزینه که 9 میلیارد و 134 میلیون ریال آن از محل اعتبار اختصاصی دانشگاه و 9 میلیارد و 837 میلیون ریال آن از اعتبارات ملی بوده است.

مختار یوردخانی با اشاره به آغاز ساخت ساختمان اداری و تحصیلات تکمیلی شهید رجایی دانشگاه پیام نور سمنان از سال 1390، افزود: این ساختمان در 2 هزار و 300 مترمربع و در سه طبقه با کاربردری اداری و آموزشی ساخته شده است.

وی با اشاره به افتتاح سالن آمفی تئاتر دانشگاه پیام نور استان سمنان به مناسبت دهه فجر 95  تصریح کرد: اعتبار هزینه شده برای این سالن چهار میلیارد ریال بود که 2 میلیارد و 650 میلیون ریال از درآمدهای اختصاصی این دانشگاه و یک میلیارد و 350 میلیون ریال از اعتبارهای ملی بوده است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان سمنان اظهار داشت: سالن آمفی تئاتر دانشگاه پیام نور استان سمنان 250 مترمربع مساحت و 120 صندلی به همراه 20 صندلی ویژه دارد و ساخت آن از سال 92 آغاز شده است.

وی افزود: این دانشگاه دارای دانشکده های فنی و مهندسی، هنر و معماری ،علوم انسانی و علوم پایه است و اکنون 2 هزار و 200 دانشجو در این دانشگاه در حال تحصیلند.

انتهای پیام / د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار