پديده در سراشیبی سقوط به لیگ دسته اول

تيم فوتبال پديده مشهد علیرغم پتانسيل خوب در پايان هفته نوزدهم با ١٩ امتياز جزو كانديدادهای سقوط به ليگ دسته اول است.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛تيم فوتبال پديده در ابتدای ليگ شانزدهم  توانست سپاهان پرافتخار را در فولادشهر مغلوب كند و هواداران اين تيم خوشحال و مسرور شدند كه تيم محبوب خود سوای مشكلات مديريتی اش برای آنها در ليگ برتر آبروداری كند.

البته در ادامه لیگ برتر فوتبال مشخص شد بردها و نتايج ابتدایی تيم پديده فقط در حد يك  جرقه بوده است. به قول هواداران، پديده تيمی با اين همه پتانسيل و بازيكنان خوب چرا بايد به اين حال و روز درآید؟

 تیم پديده با آرامش و نظم و انضباط خوب كارش را آغاز کرد اما به نوعي فكر خوب و ايده ال پشت سر كادر فنی اين تيم نيست . به طور مثال به عقیده کارشناسان این تیم نیاز به جذب مهاجم در نقل و انتقالات زمستانی دارد اما تاکنون هافبک به خدمت گرفتند. 

اکنون این سئوال پیش می آید که چرا هيئت مديره باشگاه پديده دست به تغییرات در تیم خود نمی زنند؟ دو دستگي و اختلافات هيئت مديره نظم و شاكله تيم محبوب شهر مشهد را از هم گسسته است. همچنین رضا مهاجری سرمربی تيم فوتبال پديده با مديريت همسو و همفكر نيست.

بازيكنان و كادر فنی ٦٠ در صد از قرار دادهای خود را دريافت كردند و این موضوع نشان می دهد که تیم پدیده مشکلی از لحاظ مالی ندارد اما این تیم از لحاظ فنی در وضعیت بحرانی قرار دارد. 

به هر حال دست هادی برگی زر مدير عامل پديده را در پوست گردو گذاشتند و تيشه به ريشه اين تيم مردمی می زنند. با این اوصاف باید دید این تیم مشهدی می تواند در ادامه لیگ شانزدهم به موفقیت دست یابد یا نه!

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار