رشت؛

اجرای۱۶۰برنامه شاخص دهه فجر درمساجد

۱۶۰برنامه شاخص دهه فجر امسال درمساجد گیلان اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ مسئول کانون های مساجد گیلان با بیان اینکه مساجد نقش ارزنده ای در شکل گیری انقلاب و جلوگیری از آسیب های اجتماعی داشته و دارند گفت: دشمنان در صدد تضعیف کارکرد مساجد در جهان هستند.

حجت الاسلام سلیمان پور ابراهیم افزود: ١٠ شب ١٠ مسجد از برنامه های شاخص کانون های مساجد گیلان است که در١٦ شهرستان برگزار که هم دلی، مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی، بصیرت افزایی، امید آفرینی، خودشناسی و خودباوری موضوعاتی است که توسط کانون های منتخب اجرایی خواهد شد.

وی گفت:کارگاه آموزرشی آسیب های اجتماعی، تحکیم بنیان خانواده، برگزاری مسابقه کشوری کتابخوانی « قرآن آیین زندگی» و برپایی گفتمان اقتصاد مقاومتی، مسابقه ورزشی پیاده روی از مسجد تا مسجد، برگزاری همایش قرآن و خانوده و همایش خانوده از دیدگاه قرآن و اهل بیت، افتتاح ١٠ کانون فرهنگی هنری، ٣ باب کتابخانه و برگزاری نمایشگاه عکس و... از دیگر برنامه های شاخص های مساجد گیلان در ایام الله بهار فجر است.

وی با بیان اینکه مسجد حلقه اتصال مردم با مسئولان و مبارزان انقلاب بود گفت: استمرار حرکت انقلابی وابسته به مسجد بود و مسجد رسالت رساندن پیام انقلاب را برعهده داشت. 



انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.