اهواز؛

افتتاح طرح های کشاورزی دزفول چشم انتظار دهه فجر

مدیر اداره جهاد کشاورزی دزفول گفت: به مناسبت ایام الله دهه فجر 7 پروژه کشاورزی در این شهرستان افتتاح می گردد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، احمد زارعی، مدیر اداره جهاد کشاورزی دزفول هدف از افتتاح این پروژه‌ها را ایجاد اشتغال و افزایش تولید ملی عنوان کرد و اظهار داشت: امیدواریم بخشی از مشکلات شهرستان به خصوص در بحث اشتغال با افتتاح این پروژه‌ها هموار شود.

وی از بهره برداری از فاز 3 کارخانه تولید قارچ با سرمایه گذاری 64 میلیارد تومان در دهه فجر خبر داد و بیان کرد: 30 میلیارد تومان از این اعتبار از محل صندوق توسعه ملی تأمین شده و 34 میلیارد تومان آن آورده شخصی بوده است.

زارعی اذعان داشت: ظرفیت تولید این کارخانه 50 هزار تن در سال و میزان اشتغالزایی مستقیم آن 49 نفر است.

مدیر اداره جهاد کشاورزی دزفول خاطرنشان کرد: کارگاه تولید خوراک دام با سرمایه‌گذاری 3 میلیارد تومان در این ایام به بهره‌برداری می‌رسد و این کارخانه به تأمین نیاز دامداری‌ها می‌پردازد.

وی ظرفیت تولید این کارخانه را 60 هزار تن در سال با میزان اشتغالزایی 20 نفر به صورت مستقیم و 80 نفر به صورت غیرمستقیم عنوان کرد.

وی اذعان داشت: 2 واحد پرواربندی گوساله و 3 واحد پرورش مرغ گوشتی نیز در این شهرستان با مجموع اعتبار 5 میلیارد تومان افتتاح می‌شوند؛ میزان اشتغال‌زایی این 5 طرح در مجموع 26 نفر به صورت مستقیم و 48 نفر به صورت غیرمستقیم است.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.