کشف کالای قاچاق و اموال مسروقه ميلياردی در مازندران

فرمانده انتظامی مازندران از کشف بيش از 5 ميليارد ريال انواع کالای قاچاق و اموال مسروقه در طرح ظفر دو در شهرستان بابل خبر داد.

سردارسيد محمود ميرفيضی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: اجرای طرح ارتقای امنيت اجتماعی در راستای پاسخگويی به مطالبات مردمی و افزايش امنيت و احساس امنيت در جامعه است.

وی گفت: مقابله با سرقت، مبارزه با خرده فروشان موادمخدر و قاچاق کالا، برخورد با ناهنجاری های اجتماعی و اخلاقی، برخورد با اراذل و اوباش و جمع آوری معتادان ولگرد در مناطق آلوده و جرم خيز از جمله اولويت های اين طرح است.

فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: اين طرح تحت عنوان طرح ظفر که امروز دومين مرحله آن در شهرستان بابل اجرايی شد با هدف کاهش آسيب های اجتماعی، ارتقاء امنيت اجتماعی و اخلاقی، تسهيل خدمات رسانی بيشتر به مردم و ساماندهی و روان سازی ترافيک در سطح جامعه هدف و سطح استان اجرا می شود.

سردار ميرفيضی گفت: در اين طرح بيش از 5 ميليارد و 300 ميليون ريال انواع کالای قاچاق و اموال مسروقه به همراه 18 کيلو گرم انواع موادمخدر سنتی و صنعتی از متهمان کشف شد.

وی از دستگيری بيش از 270 متهم به موادمخدر، سارق، اراذل و اوباش، معتادان متجاهر و متهمان به قاچاق کالا در اين طرح خبر داد و افزود: در اين ارتباط 105 دستگاه انواع وسيله نقليه سرقتی، پلاک مخدوش و متخلف توقيف شد.

ميرفيضی به همکاری خوب سازمان ها، دستگاه ها، مردم به ويژه دستگاه قضائی با پليس در اجرای موفقيت آميز اين طرح اشاره کرد و افزود : بی شک نقش مردم در توليد امنيت اجتماعی از اهميت بسزايی برخوردار است.

وی افزايش رضايتمندی مردم، کاهش جرايم و افزايش احساس امنيت و آرامش و در نتيجه افزايش مشارکت مردم با پليس را از نتايج اين طرح برشمرد.

فرمانده انتظامی استان مازندران در خصوص سارقان غير بومی که از استان های ديگر در اين استان مرتکب جرم می شوند، افزود: با توجه به اينکه استان مازندران از استان های مسافر پذير و در همه فصول سال شاهد حضور مسافران زيادی در ايام تعطيلات است، برخی مجرمان غير بومی با حضور در استان از اين فرصت سوء استفاده کرده و مرتکب جرم می شوند.

وی افزود: با توجه به اشرافيت اطلاعاتی و همکاری خوبی که با استان های همجوار در اين ارتباط داريم،هرگونه تحرکات مجرمان را تحت نظر داريم و در اين ارتباط چندين باند سرقت را در اقصی نقاط استان شناسايی و متلاشی کرديم.

سردار ميرفيضی همچنين در خصوص طرح عفاف و حجاب، گفت: موضوع طرح عفاف و حجاب چند وجهی است و 26 دستگاه در اين طرح مسئوليت دارند و نيروی انتظامی نيز در راستای مقابله با بدپوششی و ناهنجاری های اخلاقی برابر وظايف ذاتی و قانونی با هرگونه ناهنجاری ها برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.