بیرجند؛

افتتاح و کلنگ زنی ۱۲۳ پروژه در طبس

۱۲۳پروژه به مناسبت دهه فجر در طبس افتتاح و کلنگ‌زنی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛طلایی مقدم معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس صبح امروز در جمع اصحاب رسانه به مناسبت سی ‌و ‌نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با اعلام این خبر گفت:این تعداد پروژه اعتباری بالغ ‌بر ۸۱ میلیارد و ۴۸۵ میلیون تومان را به خود اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه۱۲۳پروژه قابل افتتاح و کلنگ‌زنی در دهه فجر امسال در این شهرستان وجود دارد، افزود:از این تعداد ۱۱۰ پروژه برای افتتاح و ۱۳پروژه قابل کلنگ‌زنی است.

طلایی مقدم گفت:مجموع اعتبار این پروژه‌ ها ۸۱ میلیارد و ۴۸۵ میلیون تومان بوده است که از این مبلغ،۷۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان هزینه پروژه‌های قابل افتتاح و ۲ میلیارد و ۱۸۵ میلیون تومان اعتبار به پروژه‌های قابل کلنگ‌زنی اختصاص یافته است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس با اشاره به مشارکت دستگاه ‌های اجرایی گفت:۲۰ دستگاه اجرایی در این برنامه ها مشارکت دارند و بیشترین آمار مربوط به اداره راه و شهرسازی با ۲۵ درصد، شبکه بهداشت و درمان با ۱۵درصد و شهرداری‌های طبس،دستگردان و دیهوک با ۱۰ درصد از کل برنامه ها است.

وی ابراز امیدواری کرد سال آینده برنامه‌های خوبی اجرا شود و افزود:به زودی ورودی‌های طبس از سمت بشرویه، دیهوک و یزد را دوبانده می‌کنیم و سعی بر این است که طی سه ماهه نخست سال آینده ورودی یزد آماده‌سازی و تکمیل شود.

طلایی مقدم اظهار کرد:با توجه به مشکلات راه‌ها و جاده‌های شهرستان در دهه فجر امسال مجموعاً ۱۳ پروژه با اعتباری بالغ ‌بر ۲۲ میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان افتتاح خواهد شد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس گفت:۲۲ کمیته در دهه فجر امسال فعالیت دارند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار