دژاگه: برای بازی در بوندس لیگا لحظه شماری می کنم

اشکان دژاگه در بازگشت به تیم ولفسبورگ بیان کرد که از پیوستن دوباره به این باشگاه آلمانی بسیار خوشحال است.

برای بازی در بوندسلیگا لحظه شماری می کنم / مصاحبه دژاگه در مراسم معارفه اشبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از وبسایت رسمی باشگاه ولفسبورگ، اشکان دژاگه بازیکن سابق تیم ولفسبورگ که روزهای بسیار خوبی را در بوندس لیگا آلمان سپری کرده بود، پس از مدتی غیبت، دوباره از باشگاه قطری به ولفسبورگ ملحق شد. قرارداد این بازیکن 30 ساله تا انتهای این فصل است.

وی در مراسم معارفه اش درباره این انتقال بیان کرده است: افتخار می کنم که دوباره بخشی از این باشگاه شده ام. بسیار خوشحال هستم که به ولفسبورگ بازگشته ام و برای بازی در بوندس لیگا لحظه شماری می کنم. باشگاه ولفسبورگ اخیرا وضعیت خیلی خوبی نداشته است و من برای کمک به این تیم به آلمانی آمده ام. از زمانی که ولفسبورگ را ترک کردم، تغییرات زیادی در این باشگاه رخ داده است، اما بسیار افتخار می کنم که دوباره به این تیم بازگشته ام. از "اولاف ربه" و "والرین اسماعیل" برای اینکه این فرصت را در اختیارم گذاشتند، تشکر می کنم. 

اولاف ربه نیز در مورد بازگشت اشکان به ولفسبورگ بیان کرده است: اشکان بازیکن با تجربه و خوبی است، وی انگیزه بالایی برای بازی در بوندس لیگا دارد و روحیه تیمی خوبی دارد و بازیکن فوق العاده خوبی است.


 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار