رضا حسنی خو مدیر کل سابق حراست وزارت ورزش و جوانان،عصر امروز همزمان با کی روش به فدراسیون فوتبال آمد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛در حالی که کارلوس کی روش پس از گذشت مدت ها بازگشت خود به ایران برای نخستین بار عصر امروز به فدراسیون فوتبال آمده بود،حضور رضا حسنی خو مدیر کل سابق حراست وزارت ورزش و جوانان در محل فدراسیون فوتبال از نکات جالب این جلسه است.

البته شنیده می شود حسنی خو برای صحبت با دبیر کل فدراسیون به ساختمان سئول آمده است.

رضا حسنی‌خو مدیر سابق حراست وزارت ورزش که در برهه قبلی زمانی نیز از سوی وزارت ورزش مأموریت یافته بود تا کی‌روش را در تیم ملی نگه دارد، هرچند اکنون در وزارت خانه سمتی ندارد، اما امروز با حضور کی‌روش در فدراسیون فوتبال بار دیگر به این فدراسیون آمد.

نکته قابل توجه این که کارلوس کی‌روش این بار هم از سمت خود استعفا داده و اصراردارد از سرمربیگری تیم ملی فوتبال کشورمان استعفا دهد.

به هر حال باید منتظر ماند و دید آیا حسنی‌خو می تواند کارلوس کی روش را مجاب به ماندن در تیم ملی کند یا شاهد اتفاقات دیگری در راس کادر فنی تیم ملی فوتبال کشورمان خواهیم بود؟

در زمانی که کی‌روش جلوی در فدراسیون بود یک دانشجوی مقطع دکترا به سمت سرمربی تیم ملی رفته و از او درخواست کرد تا کی‌روش در تکمیل رساله دکترا به او کمک کند که سرمربی تیم ملی ایران با بی‌حوصلگی به این درخواست پاسخ رد داده و به او گفت فعلاً اوضاع در دستان او  نیست و در حال حاضر او هیچ‌کاره است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار