دنیا را آب برد، هیئت مدیره فولاد را خواب!

با وجود حاشیه های فراوان در تیم فوتبال فولاد خوزستان، اعضای هیئت مدیره زمانی برای رسیدگی به مشکلات اختصاص نداده اند و خبری از تشکیل جلسه هیئت مدیره نیست.

دنیا را آب برد هیئت مدیره فولاد را خواب!به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، «ما تا الان جلسه ای با سعداوی نداشته ایم و صحبتهایش را نشنیده ایم. ان شاءالله در روزهای آینده جلسه ای خواهیم داشت و در این ارتباط بحث و بررسی صورت می گیرد.»

اینها سخنان یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه فولادخوزستان است! باشگاهی که برای اولین بار در تمام این سال ها، به نفعش پنالتی گرفتند و بعد پنالتی را برگرداندند!

باشگاهی که در خانه با جنگ روانی خداداد عزیزی، برد را با تساوی عوض کرد، سرمربی را مستعفی دید و بازیکنانش را آماده برای تحریم و کناره گیری از ادامه مسابقات لیگ!

هر کدام از این اتفاقات که نام بردیم نه فقط برای تشکیل یک جلسه اضطراری هیئت مدیره، بلکه برای تشکیل جلسات مهم تر هم کافی بود، اما هیئت مدیره فولاد تا امروز هنوز تشکیل جلسه نداده!

آنها  نه برای بررسی استعفای سرمربی، نه برای گرفتن گزارشی از مدیرعامل باشگاه که چرا بعد از چنین اتفاقی، بازیکنان تیم از تحریم و کناره گیری از مسابقات سخن گفته اند و نه برای اینکه از مدیرعامل باشگاه بخواهند تا از خداداد عزیزی و داور مسابقه شکایت کنند، وقتی نگذاشته اند!  

نکند اعضای هیات مدیره فولاد در این هوای غبار آلود شانشان اجل از دیگر شهروندان است که از منزل بیرون بیایند؟ نکند فولاد خوزستان در اولویت کاری آقایان نیست؟ نکند هم دنیا را آب برده و اعضای هیات مدیره فولاد را خواب؟


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۶ ۱۲ بهمن ۱۳۹۵
یکیش اژدری زادس اون برا تیم هیچ کار نمیکنه فقط مصاحبه میکنه و عکس میگیره
آخرین اخبار