امانی مطرح کرد؛

از شهردار تهران برای ارایه گزارش مدیریت بحران، دعوت نشده است

معاون برنامه‌ریزی و توسعه امور شورای شهرداری تهران گفت: هنوز شورای اسلامی شهر تهران از شهردار تهران برای ارایه گزارش در خصوص مدیریت بحران پلاسکو دعوت نکرده است.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ناصر امانی معاون برنامه ریزی و توسعه امور شورای شهرداری تهران اظهار داشت: از هفته گذشته برخی اعضای شورای اسلامی شهر تهران به صورت انفرادی از رئیس شورای شهر درخواست کردند تا شهردار تهران به عنوان رئیس بحران شهر تهران که از ابتدا در حادثه حضور و مدیریت را بر عهده داشته است جهت ارائه گزارش و توضیحات به شورا دعوت شود.

معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران افزود: در جلسه غیرعلنی روز یکشنبه به نمایندگی از شهردار تهران به صورت رسمی، اعلام کردم که قالیباف مشروط به اینکه جلسه علنی باشد آمادگی دارد تا گزارش عملکرد شهرداری تهران را در خصوص مدیریت بحران در حادثه پلاسکو مطرح کرده و سوالات پیش رو را پاسخگو باشند.

معاون شهردار تهران افزود: متأسفانه در حال‌حاضر با برخی اظهارنظرها مواجه می‌شویم که شهردار تهران گزارشی در این خصوص در سایر نهادها طرح کرده است اما در این باره باید اعلام کنیم تنها کمیسیون‌های شورا و عمران مجلس شورای اسلامی، از شهردار تهران برای ارایه گزارش دعوت به عمل آوردند که معاونان شهردار در این جلسات شرکت کرده و به سوالات مربوطه پاسخ دادند.

معاون شهردار تهران تأکید کرد: تنها جلسه‌ای که دکتر قالیباف در آن شرکت کرده‌اند به دعوت ریاست جمهوری بوده است که موضوع این جلسه نیز معارفه اعضای کمیته‌ای بوده است که مسئولیت تحقیق در خصوص حادثه پلاسکو را بر عهده داشتند. 

وی خاطرنشان کرد: تا این لحظه از شهردار تهران  برای حضور در جلسه شورا دعوت به عمل نیامده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار