زاهدان؛

کشف 765 کیلو مواد مخدر در درگیری با قاچاقچیان مسلح

765 کیلو مواد مخدر در درگیری با قاچاقچیان مسلح در سیستان وبلوچستان کشف د.

کشف 765 کیلو مواد مخدر در درگیری با قاچاقچیان مسلحبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف 765 کیلوگرم انواع مواد مخدر در درگیری با قاچاقچیان مسلح و توقیف هفت دستگاه موتور سیکلت در این رابطه خبر داد.

 سرهنگ محمدرضا نصیری گفت: در ادامه مبارزه بی امان با سوداگران مرگ و همچنین ارتقاء امنیت در محورهای مواصلاتی، سحرگاه روز جاری چند تیم عملیاتی از یگان تکاوری 111 مرصاد به محور مواصلاتی "سراوان به خاش" اعزام شدند و در حوالی یکی از دهانه های منتهی به کوه سفید به تعدادی از قاچاقچیان مسلح که با استفاده از چند دستگاه موتور سیکلت، قصد جابجایی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را داشتند برخورد کردند.  

وی تصریح کرد: قاچاقچیان به محض مشاهده ماموران، به صورت مسلحانه با آنها درگیر شده و قصد فرار به همراه مواد مخدر را داشتند که با آتش پرحجم ماموران مواجه شدند و پس از ساعاتی درگیری، با توجه به اینکه سوداگران مرگ توان مقابله با پلیس را نداشتند، با استفاده از ناهمواری های منطقه با بجا گذاشتن محموله مواد مخدر و موتورسیکلت ها متواری شدند.  

سرهنگ نصیری در ادامه گفت : ماموران در بازرسی و پاکسازی منطقه، هفت دستگاه موتورسیکلت به همراه 695 کیلوگرم تریاک، 51 کیلوگرم حشیش و 19 کیلوگرم شیره تریاک کشف کردند.  

رئیس پلیس مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری قاچاقچیان متواری با جدیت ادامه دارد، خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و رصد مداوم باندهای توزیع کننده مواد مخدر اجازه نخواهد داد این افراد سود جو به اهداف پلید خود دست یابند.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار