ویسی: سپاهان از من قهرمانی و سهمیه نخواست

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: ما از قهرمانی دور شده‌ایم و صحبت در این مورد عوام فریبی است، سپاهانی‌ها در ابتدای فصل از من قهرمانی و سهمیه آسیا نخواستند.

تلفنی****** ویسی: سپاهان از من قهرمانی و سهمیه نخواست/ ترامپ نژادپرست استبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان عبدالله ویسی سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل پیکان در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه بازی‌های لیگ برتر رو به پایان است، بازی‌ها هفته به هفته حساس‌تر می‌شود، به همین دلیل امتیاز گرفتن از تیم‌ها مشکل خواهد شد. بازی با پیکان برای ما اهمیت زیادی دارد و به همین دلیل با شناخت خوبی که از این تیم داریم به میدان می‌رویم. امیدوارم اتفاقات این بازی به نفع ما باشد و سه امتیاز را کسب کنیم.

وی در خصوص تساوی‌های اخیر این تیم بیان داشت: به هر صورت امتیاز گرفتن در نیم فصل دوم مشکل است، ما تلاش کردیم تا همه بازی‌ها را به خوبی انجام دهیم و خوشبختانه هفت بازی است که بازنده نبودیم. امیدوارم بازی فردا هم به همین گونه باشد و با خارج شدن نوار تساوی‌ها به برتری برسیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره نقل و انتقالات عنوان کرد: برنامه خوبی برای این موقعیت زمانی داشتیم که به دلیل پاره‌ای از مشکلات نتوانستیم کاری از پیش ببریم. آخرین برنامه ما جذب علی کریمی بود که آن هم اتفاق نیفتاد. ما در این فصل مانند دیگر تیم ها نبودیم، زیرا بقیه تلاش می‌کنند تا در نیم فصل نقل و انتقالات بازیکنان ناکار آمد را بفروشند و بازیکنان جدیدی جذب کنند ولی این اتفاق برای ما رخ نداد و ما هزینه‌های این فصل را نسبت به فصل گذشته به نصف رساندیم.

وی در خصوص شایعه پیوستن آندرانیک تیموریان و روزبه چشمی به سپاهان گفت:‌ هر دو بازیکنان در لیست ما نبودند اما می‌توانند باشند، این دو از بازیکنان با اخلاق و خوب هستند و اگر بخواهند می‌توانند در سپاهان حاضر شوند.

ویسی درباره شانس قهرمانی تیمش اظهار داشت: چنین امکانی بعید است زیرا پرسپولیس و تراکتور شانس اول قهرمانی است اما ما تلاش می‌کنیم تا با استفاده از توان دو چندان بازیکنان‌مان سهمیه آسیا را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این سوال که آیا هواداران سپاهان از اینگونه صحبت شما درباره قهرمانی ناراحت می‌شوند، عنوان کرد: این صحبت‌ها خنده دار است، زیرا شانس پرسپولیس و تراکتور از ما بسیار بیشتر است این یک حقیقت است و همه باید بدانند ما 14-15 امتیاز از صدر جدول عقب هستیم. باید بگویم که از ابتدا هم سپاهانی ها از من نخواستند که در این فصل عنوان قهرمانی کسب کنم و یا حتی سهیم بگیریم در حال حاضر تیم ما با نصف هزینه فصل قبل تیم 5 جدول است و هم تلاش می‌کنیم تا عمل کرد بهتری داشته باشیم.
 
وی در ادامه و درباره این گمانه زنی که قهرمان لیگ از پیش مشخص شده است، بیان کرد: این صحبت‌ها نیست و حقیقت ندارد در زمانی که در صبا بودم می گفتند نمی‌گذارند این تیم سهمیه بگیرد اما اینگونه شد، یا می‌گفتند استقلال خوزستان نمی‌تواند قهرمان شود که اتفاقا قهرمان شد به نظرم مطرح کردن این گونه صحبت‌ها کار درستی نیست زیرا فضا دچار تشنج می شود.
 
ویسی در خصوص تیم ملی عنوان کرد: من طرفدار تیم ملی و کی‌روش هستم و معتقدم که کی‌روش از بهترین مربیان دنیاست، من اگر حتی 10 درجه بالاتر از حالا باشم باز هم در تمرینات کی‌روش و سایر مربیان شرکت می‌کنم، ما باید به کی‌روش کمک کنیم تا تیم ملی نتیجه بگیرد.
 
سرمربی تیم ملی سپاهان در پایان و در پاسخ به یک سوال غیر فوتبالی در مورد اقدامات اخیر رئیس جمهور آمریکا و منع ورود ورزشکاران به این کشور، گفت: این نوع رفتار نژاد پرستانه است و من هم مانند همه دنیا به این تصمیم اعتراض دارم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار