شیراز؛

ساخت 47 مدرسه توسط بنیاد برکت در فارس در مناطق محروم

47 مدرسه در مناطق محروم استان فارس توسط بنیاد برکت ساخته می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علیرضا صحرائیان فرماندار جهرم گفت: 47 مدرسه با 290 کلاس درس در مناطق محروم و روستایی فارس توسط بنیاد برکت ساخته شده است که از این تعداد 28 مدرسه افتتاح شده است.

صحرائیان افزود: عملکرد بنیاد برکت در ساخت و اتمام طرح های زیربنایی و عمرانی، مساجد، مدارس، حسینیه‌ها در مناطق محروم شهرستان جهرم چشمگیر بوده است که این بنیاد علاوه بر ساخت مدرسه در مناطق محروم، هم اکنون درحال تدوین طرح های مشارکتی در حوزه‌ اقتصاد مقاومتی در مناطق محروم و روستاهای شهرستان جهرم است.

 فرماندار جهرم ضمن اشاره به بازدید مدیرعامل بنیاد برکت از این شهرستان و مناطق محروم آن گفت: در این بازدید پیشنهاد انجام فعالیت‌های تولیدی و سرمایه‌گذاری به صورت مشارکتی در مناطق محروم و روستاهای این شهرستان با هدف توانمندسازی اقتصادی، اشتغالزایی و رفع محرومیت ارایه شد که وی اقتصادی و سودآوری بودن، دارای مطالعات اقتصادی و اشتغا‌لزایی در راستای اقتصاد مقاومتی بودن را ویژگی های این نوع طرح ها عنوان کرد.

بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در اجرای رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در 20 آذرماه سال 1386 با هدف محرومیت‌زدایی از مناطق محروم و کم‌تر توسعه‌یافته‌ کشور و توانمندسازی این مناطق تأسیس شد.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار