هفته بیست و دوم لیگ برتر والیبال؛

پرونده دور مقدماتی نبرد والیبالی‌ها بسته شد/ چالش پلی‌آف پیش روی مدعیان

پرونده مسابقات لیگ برتر والیبال در مرحله مقدماتی با برگزاری 5 دیدار بسته شد.

پرونده دور مقدماتی نبرد والیبالی‌ها بسته شد/ چالش پلی‌آف پیش روی مدعیانبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،پرونده مسابقات لیگ برتر والیبال در مرحله مقدماتی با برگزاری 5 دیدار بسته شد.

با وجود اینکه هفته بیست و دوم این رقابت‌ها هفته پایانی دور مقدماتی به شمار می‌رفت و با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته باید در پایان مسابقات امروز چهره تیم‌های راه یافته به پلی‌آف مشخص شود اما شرایط بر اساس برنامه پیش نرفت.

از آنجایی که دو تیم پارسه تهران و صالحین ورامین به دلیل مشکلاتی که در طول فصل داشتند هنوز چند دیدار برگزار نشده ندارند، تنها حضور 6 تیم بانک سرمایه، پیکان، سایپا، خاتم اردکان، شهرداری ارومیه و کاله به مرحله پلی‌آف قطعی شده است و تکلیف 2 تیم باقی‌مانده پس از برگزاری دیدارهای به تعویق افتاده مشخص خواهد شد.

این در حالی است که 3 تیم شهرداری اراک، هاوش گنبد و پارسه شانسی برای حضور در پلی آف نخواهند داشت و تیم‌های صالحین ورامین، راه عمران ساری و شهرداری تبریز باید برای 2 سهمیه باقی‌مانده از 8 سهمیه بجنگند.

در هفته بیست و دوم مسابقات تیم‌های سایپا، کاله، خاتم اردکان، بانک سرمایه و پارسه موفق شدند مقابل حریفان خود به برتری برسند و دیدار دو تیم شهرداری ارومیه و راه عمران ساری به دلیل درگیری و حواشی نیمه کاره باقی ماند.

*نتایج کامل هفته بیست و دوم لیگ برتر والیبال ایران به شرح زیر است:


سایپا تهران 3 – شهرداری تبریز صفر
بانک سرمایه 3 – پیکان تهران 2
صالحین ورامین صفر – خاتم اردکان 3
شهرداری اراک صفر – پارسه تهران صفر
کاله مازندران 3 – هاوش گنبد یک

مرحله نخست پلی‌آف سی‌امین دوره لیگ برتر والیبال در تاریخ 20 بهمن ماه (چهارشنبه) برگزار می‌شود. این مرحله به صورت 2 از 3 خواهد بود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار