شهرکرد؛

تجليل معاون اول رئيس جمهور از خانواده پرستار شهيد مدافع حرم

معاون اول رئيس جمهور از خانواده پرستار شهيد مدافع حرم محمدحسن قاسمی اشکفتکی تجلیل کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در مراسم بزرگداشت روز پرستار از خانواده پرستار شهيد مدافع حرم محمدحسن قاسمی اشکفتکی از استان چهارمحال و بختیاری تجلیل کرد.

این مراسم عصر روز گذشته چهارشنبه 13 بهمن 95 در آستانه 5 جمادی الاول سالروز میلاد باسعادت حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) و روز پرستار و همزمان با دهه فجر، با حضور معاون اول رئیس جمهور و سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سالن اجلاس سران در تهران برگزار شد.

در این مراسم همچنین از خانواده شهید مصطفی صادقی، خانواده مرحومه سمیه تفکری اهداکننده عضو به بیماران نیازمند و تعدادی از پرستاران و بهیاران برگزیده بیمارستان های کشور تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است: شهید مدافع حرم محمدحسن قاسمی اشکفتکی از استان چهارمحال و بختیاری، تکنیسین بیهوشی بیمارستان های میدانی سوریه بود که نیمه اول مردادماه امسال و حین انتقال مجروحین جنگی در استان حلب، به دست تروریست های تکفیری به شهادت رسید و پیکر پاکش، نیمه دوم آبان و پس از گذشت بیش از 3 ماه، در آزادسازی منطقه توسط رزمندگان جبهه مقاومت شناسایی و به میهن اسلامی بازگشت داده شد. 

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار