اهتزاز پرچم ایران بر بلندای شعله بسطام

پرچم ایران به یاد شهدای نفت بر بلندای 3000متری شعله بسطام واقع در شاهرود به اهتزاز در آمد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز شاهرود؛ مسئول امور ورزش شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران- منطقه شمال‌شرق کشور از اهتزاز پرچم ایران بربلندای3000متری شعله به‌یاد شهدای شرکت نفت خبرداد و گفت: یک تیم از کوهنوردان منطقه شمال‌شرق در اولین برنامه ورزشی زمستانه خود به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب، به قله سه هزار و 50متری شعله در بخش بسطام شهرستان شاهرود صعود کردند.

محسن طاهری افزود: کوهنوردان این منطقه در این صعود یک روزه موفق شدند به بلندای قله شعله در منطقه میقان صعود کنند.

وی اظهارداشت: در این صعود معاون فنی منطقه، مسئول شبکه بهداشت و درمان صنعت نفت شاهرود و برخی مسئولان واحدهای مختلف این منطقه حضور داشتند.

طاهری تصریح کرد: این صعود در راستای حفظ و ارتقا آمادگی جسمانی همکاران در فضایی کاملا دوستانه برگزار شد.

مسئول امور ورزش شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران- منطقه شمال‌شرق کشور گفت: همکاران ما در بلندترین نقطه این قله، پرچم پر افتخار ایران اسلامی را به یاد شهدای شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت به اهتزار درآوردند.

وی با اشاره به برخی مشکلات جوی برای این صعود گفت: در این صعود برف زیادی منطقه را سفیدپوش کرده بود، هوا صاف و از باد خبری نبود و همین موضوع گام برداری ورزشکاران این منطقه را با مشکل روبرو می‌کرد.

طاهری یادآور شد: حمید قزوینی، سیروس طالبی، مصطفی رضی‌آبادی، غلامعلی عماد، علیرضا رحیمی، ابوالقاسم محمدیان، غلامرضا عجمی، حسین قربانی، افشین بخارائیان و رجبعلی عجم، اعضای گروه کوهنوردی منطقه شمال‌شرق، محسن ابراهیمی سرپرست و علی یحیایی لیدر گروه در این صعود بودند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار