مهدیشهر؛

افتتاح 7 پروژه حوزه آب و فاضلاب در مهدیشهر

برای بهربرداری از این 7 پروژه اعتباری بیش از 15 میلیارد ریال هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهدیشهر؛ فرماندار مهدیشهر با اشاره به افتتاح هفت پروژه آب و فاضلاب این شهرستان به مناسبت دهه فجر، گفت: ۱۵ میلیارد و ۳۷۲میلیون و ۱۱ هزار ریال برای این پروژه ها هزینه شده است.

حسن ارگی ضمن بیان اینکه این پروژه از سال ۹۱ آغاز و در سال جاری به اتمام رسیده است، افزود: برای اجرایی شدن این مخزن یک هزار و ۲۰۰ متر مربع قالب بندی، ۵۵۰ مترمکعب بتن ریزی و ۶۰ تن میلگرد و یک هزار و ۸۰۰ متر مکعب عملیات احداث سد خاکی انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه هفت پروژه در حوزه آب و فاضلاب روستایی مهدیشهر با اعتباری معادل ۱۵میلیارد و ۳۷۲ میلیون و ۱۱ هزار ریال طی دهه فجر به بهره برداری می رسد، تصریح کرد: نصب ۱۵ شیر پدالی با اعتبار ۱۱ میلیون ریال، نصب ۳۵۰فقره انشعابات آب با اعتباری معادل دو هزار و ۳۰۸میلیون ریال، نصب ۳۹۶انشعاب فاضلاب با اعتباری معادل دو هزار و ۵۰۳میلیون ریال از جمله طرح هایی است که با حضور استاندار سمنان به بهره برداری رسید.

ارگی افزود: احداث ساختمان بهره برداری به میزان ۲۶۰مترمربع که از سال ۹۰آغاز و امروز با اعتباری معادل سه هزار و ۲۰۰میلیون ریال به بهره داری رسید اصلاح و توسعه شبکه آب شرب به طول  بیش ازدو کیلیومتربا اعتباری معادل سه هزار و ۳۰۰میلیون ریال و اجرای خطوط جمع آوری فاضلاب به طول۴۸۰متربا اعتباری معادل یک هزار و ۲۰۰میلیون ریال طی دهه فجر به بهره برداری رسیدند.

فرماندار مهدیشهر اظهار داشت:  در مجموع ۴۱پروژه با اعتباری معادل ۱۸۵ هزار و ۲۳۳میلیون ریال شامل ۱۳ طرح مربوط به توزیع نیروی برق با اعتبار ۹ هزار و ۶۵۸ میلیون ریال، هفت طرح در بخش آبفای شهری با دو هزار و ۷۵۰ میلیون ریال، چهار طرح مربوط به جهاد کشاورزی با ۹ هزارو ۳۲۴ میلیون ریال طی دهه فجر بهره برداری خواهند شد.

انتهای پیام / د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار