گرفتار شدن 12 دستگاه اتوبوس مسافربری در جاده اردبیل _ سرچم

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: سرنشینان 12 دستگاه اتوبوس در آق کند جاده سرچم ، اردبیل در برف و کولاک گرفتار هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز اردبیل، علی رحمتی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: با تلاش شبانه روزی راهداران این اداره کل بخشی از راه در جاده سرچم که در حوزه استحفاظی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل واقع است باز شده اما مسیر حوزه استحفاظی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان آذربایجان شرقی در آق کند بسته است.

وی اظهار کرد: تمام راه های ارتباطی استان غیر از جاده اردبیل - سرچم باز بوده و تردد در آنها جریان دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل با اشاره به اینکه بیشتر رفت و آمدها از جاده سرچم - اردبیل را اهالی استان اردبیل انجام می دهند، بیان کرد: به علت کولاک شدید و بارش مکرر برف جاده سرچم در آق کند که در 160 کیلومتری اردبیل قرار دارد بسته شده است.

رحمتی با بیان اینکه حدود یک هزار و 600 روستا در استان اردبیل وجود دارد، گفت: 50 درصد راه های استان اردبیل باز است و بعد از ظهر امروز بعد از توقف بارش برف بقیه راه های روستایی بازگشایی خواهد شد.

وی از مردم خواست از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند و در صورت ضرورت از سالم بودن سیستم گرمایشی وسایل نقلیه خود مطمئن بوده و تجهیزات ایمنی از جمله زنجیر چرخ، لباس گرم و تغذیه به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار