«استخراج» به سرپرستی داور «جادوی صدا» دوبله شد

ژرژ پطروسی از تازه‌ترین فعالیت خود در امور دوبلاژ سیما می‌گوید.

«استخراج» به سرپرستی داور «جادوی صدا» دوبله شدژرژ پطروسی دوبلور و مدیر دوبلاژ سیما در مورد تازه‌ترین فعالیت خود در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: تازه‌ترین فعالیتم در عرصه دوبله، فیلم سینمایی 80 دقیقه‌ای به نام «استخراج» بود.
 
دوبلور(منصور والا‌مقام/ هزار‌دستان) تصریح کرد: فیلم سینمایی «استخراج» روایتگر آن است که یکی از عاملین سابق سی ای آی، توسط یک گروهک تروریستی ربوده می‌شود و پسر او عملیاتی را برای آزاد‌سازی پدرش راه اندازی می‌کند و در ادامه داستان اتفاقات غیرمنتظره‌ای برای آنها رقم می‌خورد.

داور مسابقه «جادوی صدا» درباره صداپیشگان فیلم سینمایی «استخراج» اظهار داشت: چنگیز جلیلوند، علیرضا باشکندی و نرگس فولادوند، از جمله صداپیشگان اصلی این فیلم سینمایی هستند.
 
پطروسی در پایان در خطاب به جوانان توصیه کرد: علاقمندان باید روی عناصر گویندگی از جمله فن بیان و حس بازیگری، تسلط کافی داشته باشند و برای این منظور اطلاعات عمومی بالا، برای درک بیشتر یک گوینده روی موضوعات گوناگون، کمک شایانی می‌کند.
وی ادامه داد:به عقیده من، افراد علاقمند برای موفقیت در حرفه دوبله، علاوه بر دیدن فیلم بصورت مستمر و تحصیلات مرتبط با هنر، باید مطالعه‌ای هدفمند را در پیش گیرند.

گفتنی است؛ دوبله فیلم سینمایی «استخراج» به مدیریت ژرژ پطروسی برای پخش از شبکه دو به اتمام رسیده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار