دیدار تیم های فوتبال صبای قم-ذوب آهن

مرفاوی: تنها یک روز تمرین کردیم/ حسینی:داور برای تیم ما بیش از حد سوت زد

سرمربی دو تیم صبا و ذوب آهن بعد از پایان بازی در نشست خبری نیز حاضر شدند.

مرفاوی:تنها یک روز تمرین کردیم/حسینی:داور در این دیدار خیلی برای تیم ما سوت زدبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان: صمد مرفاوی پس از پیروزی تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: در ابتدا برای عدم حضورم در نشست خبری قبل از بازی عذرخواهی می‌کنم. بازی خیلی خوبی بود و می‌دانستیم با تیمی بازی داریم که چند سال است ساختار خوبی دارد، بازیکنانش هماهنگ هستند و فوتبال خوبی را به نمایش می‌گذارد. برای این بازی به خاطر مشکلاتی که داشتیم فقط یک روز تمرین کرده بودیم.

وی افزود: تیم ما فقط روز سه‌شنبه تمرین کرد و زمان کافی را نداشتیم تا مانند تیم ذوب‌آهن کار تاکتیکی انجام دهیم. با توجه به شباهتی که شکل بازی تیم‌های ذوب‌آهن و پرسپولیس از لحاظ تاکتیکی با هم دارند کمی توانستیم خلاء تمرین را جبران کنیم. خدا را شکر توانستیم بازی را کنترل کنیم، به موقعیت‌های خوبی برسیم و به گل هم دست یابیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم در ادامه با اشاره به اینکه بازی کردن در زمین ذوب‌آهن سخت است، تصریح کرد: تیم ذوب‌آهن در بازی چند بار نوع و شکل بازی‌اش را تغییر می‌دهد و تغییر تاکتیکی ایجاد می‌کند. جا دارد از بازیکنانم تشکر کنم که با تمام وجود بازی کردند و توانستند تیم خوب و منظم ذو‌ب‌آهن را شکست دهند و به سه امتیاز برسند.

مرفاوی در خصوص اینکه گفته می‌شود آندرانیک تیموریان و روزبه چشمی مورد توجه باشگاه صبا قرار گرفته‌اند، گفت: نام این بازیکنان بیرون از مجموعه صبا مطرح می‌شود اما هنوز مذاکره‌ای به صورت جدی با آنها انجام نشده است.

وی در پایان راجع به داوری دیدار ذوب‌آهن اصفهان - صبای قم خاطرنشان کرد: داوری صحنه خاصی نداشت که به ضرر دو تیم باشد. به نظرم قضاوت این دیدار متعادل بود و داور به خوبی توانست بازی را کنترل کند.


مرفاوی:تنها یک روز تمرین کردیم/حسینی:داور در این دیدار خیلی برای تیم ما سوت زدسیدمجتبی حسینی پس از یک بر صفر مقابل صبای قم اظهار داشت: فکر می‌کنم این حریف خوب دفاع کرد و سعی کرد راه‌های ارتباطی ما را ببندد اما با این وجود چند موقعیت خوب پیدا کردیم. در نیمه دوم سعی کردیم بازی را هجومی‌تر کنیم و به گل برسیم چون یک امتیاز به دردمان نمی‌خورد اما در نهایت بازی را واگذار کردیم. به تیم صبا تبریک می‌گویم.

وی در مورد عملکرد داوری گفت: نمی‌توانم در مورد داوران صحبت کنم اما جالب است که داور امروز خیلی برای ما سوت زده و این چهارمین بازی بود.

سرمربی ذوب‌آهن در مورد اینکه چرا علی حمام پس از تعویض به رختکن رفت گفت: این موضوع با نظر خود ما و به خاطر سرمای هوا بود.

حسینی در مورد مسائل بنگستون با پرسپولیس گفت: این یک مسئله مدیریتی است و من نمی‌توانم در مورد آن صحبت کنم.

وی در پاسخ به اینکه چرا در هوای سرد، این بازی زودتر برگزار نشد، گفت: خیلی تلاش کردیم ساعت مسابقه زودتر باشد اما نمی‌دانم چرا قبول نکردند!

سرمربی ذوب‌آهن در مورد اینکه در بازی‌های گذشته بنگستون نیمه دوم می‌آمد و بهتر نبود که امروز هم این کار را می‌کردید، گفت: او چند بازی است که از ابتدا بازی می‌کند. وقتی تیمی می‌بازد نمی‌توان کسی را مقصر دانست و همه بد بودند.

حسینی در پایان درباره اینکه گفته می‌شود با روزبه چشمی مذاکراتی داشته‌اید گفت: چنین موضوعی را نشنیده‌ام.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار