سرنوشت ٣ بازيكن جديد استقلال تا ساعاتى ديگر رقم مى خورد

سرنوشت ٣ بازيكن جديد تيم فوتبال استقلال تا ساعاتى ديگر و پس از پايان نقل و انتقالات زمستانى رقم مى خورد.

سرنوشت ٣ بازيكن جديد استقلال تا ساعاتى ديگر رقم مى خوردبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان با توجه به محروميت باشگاه استقلال از سوى فيفا و همچنين بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تا ساعت ٢٤ امشب بر همين اساس مديران استقلال منتظر جواب آخر فيفا هستند. 

بدين ترتيب در صورتى كه فيفا اجازه جذب بازيكنان آزاد را به استقلال بدهد ،اين باشگاه مى تواند قرارداد تيموريان ،چشمى و جپاروف را ثبت كند اما در غير اين صورت باشگاه استقلال بايد وضعيت بازيكنان جديد را مشخص كند.

در حال حاضر مسئولان باشگاه استقلال درصدد هستند بازيكنان جديد جذب شده را به صورت قرضى به تيم هاى ديگر بدهند. 

 با توجه به صحبت هاى هافبك ازبكى با منصوريان در نهايت پیوستن جپاروف به سپاهان تمام شده و این بازیکن تا ساعات دیگری رسما سپاهانی می‌شود. قرارداد جپاروف با استقلال ها ٦ ماهه است. 

آندرانیک تیموریان هم دنبال این است تا ساعاتی آینده قراردادش را به صورت رسمی با استقلال فسخ کند. شنیده می‌شود کاپیتان تیم ملی یکی، 2 پیشنهاد جدی لیگ برتری دارد.اما از ميان تيم ها مى توان سپاهان را نيز براى اين بازيكن در نظر گرفت.

روزبه چشمی نيز تا ساعاتى ديگر قراردادش را با استقلال فسخ می کند اما تیم جدید اين بازيكن مشخص نيست و طى روزهاى آينده تيم اين بازيكن نيز تعيين مى شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار