خدابخشی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

برف راه‌های مواصلاتی الیگودرز را مسدود کرده/ وسایل راهداری مستهلک و معدود است

نماینده مردم الیگودرز گفت: راه‌های مواصلاتی استان براثر بارش برف مسدود شده و با وسایل مستهلک راهداری منطقه بازگشایی به سادگی مسیر نیست.

برف راه‌های مواصلاتی علی‌گودرز را مسدود کرده/ وسایل راهداری مستهلک و محدود استمحمد خدابخشی نماینده مردم الیگودرز درگفت‌‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به بارش برف و باران شدید و مسدود شدن راه‌های ارتباطی بسیاری از روستاها در حوزه انتخابیه خود گفت: ‌برخی راه‌ها با تلاش مسئولان راهداری باز شده است؛ اما هنوز بسیاری از جاده‌های ارتباطی مسدود هستند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تصریح کرد:‌ در شهرستان الیگودرز مناطق صعب‌العبور بسیاری وجود دارد و وسایل معدود و مستهلکی در اختیار راهداری این مناطق قرار گرفته که همین امر کار بازگشایی را بسیار سخت کرده است.

وی در ادامه تاکید کرد:‌ مردم خواستار تسریع در بازگشایی راه‌های ارتباطی در این مناطق هستند.

نماینده مردم الیگودرز با اشاره به نشست اخیر خود با وزیر راه ‌و شهرسازی پیرامون این مسائل اظهار داشت: علی‌رغم دستور آخوندی به منظور تجهیز راهدارخانه الیگودرز به عنوان پهناورترین شهرستان استان لرستان تاکنون اقدام موثری در این زمینه انجام نشده است.

خدابخشی بیان کرد: با توجه به صعب العبور بودن منطقه و شرایط جوی اخیر که اقصی نقاط کشور را دربرگرفته است، دانش آموزان بیتوته در خوابگاه شبانه روزی مرگسر به دلیل مسدود شدن جاده نتوانسته اند حتی در کلاس درس حاضر شوند.

وی تصریح کرد: روز گذشته (جمعه  ۱۵ بهمن ماه) بعد از یک هفته توانستند باپای پیاده از ساعت ۸ صبح به راه افتاده و در نهایت بعدازظهر به مرگسر برسند، لذا باید وزارت راه و شهرسازی تدابیر لازم را برای رفع این مشکل اتخاذ کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار