معاون دانشجویی دانشگاه امیرکبیر از باسازی ساختمان‌های قدیمی این دانشگاه تا سال آینده خبر داد.+

وجود ساختمان‌های بحرانی در دانشگاه امیرکبیر/ ساختمان‌های قدیمی دانشگاه امیرکبیر تا سال آینده بازسازی می‌شودجواد شکراللهی مغانی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه امیرکبیر در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: پس از به وقوع پیوستن حادثه پلاسکو در تهران، هفته گذشته جلسه‌ای تحت عنوان مدیریت پسابحران به ریاست رییس دانشگاه برگزار و در آن مسئله ساختمان‌هایی که در دانشگاه امیرکبیر وضعیت بحرانی دارند مطرح شد.
 
وی ادامه داد: برای رسیدگی به وضعیت ساختمان‌های این دانشکده‌ها کمیته‌ای تشکیل شده که موظف است تا سال آینده این مشکلات را برطرف سازد.
 
معاون آموزشی دانشگاه امیرکبیر بیان کرد: دانشگاه امیرکبیر پیش از این کمیته HSE برای پیگیری مسائل ایمنی و امنیت داشته است.

مغانی تصریح کرد: مرکز بهداشت، سلامت و ایمنی دانشگاه امیرکبیر طی سالیان گذشته در زمینه رفع نواقص دانشگاه که احتمال بروز خطرات جبران ناپذیر را می‌داده، فعال بوده اما با دریافت سیگنال حادثه پلاسکو آن را فعال‌تر کرده‌ایم. 

معاون دانشجویی دانشگاه امیرکبیر یادآورشد: مسئول ایمنی کمیته HSE این وظیفه را برعهده گرفته و قرار شد همان طور که دانشکده‌ها را از حیث ایمنی و امنیت بررسی می‌کنند برای دانشجویان نیز در آمفی تئاترها جلسات آموزشی تحت این عنوان برگزار گردد تا به دانشجویان آموزش داده شود چه قبل از وقوع اتفاقات و چه بعد از وقوع حوادث چگونه رفتار و عمل کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار