پلیس برای خدمت رسانی در حال آماده باش کامل +تصاویر

معاون اجتماعی پلیس گیلان از آماده باش پلیس برای خدمت رسانی به مردم در پی بارش برف خبر داد.

 به گزارش گروه استان ها ی باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ محمدرضا جعفری خیرخواه   با بیان اینکه نیروهای انتظامی ،امنیتی و ترافیکی پلیس به منظور تسهیل در خدمت رسانی به مردم به محض اعلام اداره هواشناسی و شرایط ویژه در آماده باش کامل بسر می برند گفت:با حضور پلیس و دستگاههای خدماتی کلیه راههای اصلی استان با وجود شدت بارش برف روز گذشته باز بوده و عبور و مرور آنها در حال انجام است.

پلیس برای خدمت رسانی در حال آماده باش کامل +تصاویر

خیرخواه با اعلام اینکه محور امامزاده هاشم که مسدود بود؛ شب گذشته بعد از اسکان مسافران در راه مانده  بازگشایی شد ،بیان داشت:  تردد فقط در برخی از محورها از جمله محورهای رشت به سنگر؛کوچصفهان، لولمان و آستانه به لاهیجان با ترافیک همراه بوده و تردد در این محورها به کندی صورت می گیرد.

پلیس برای خدمت رسانی در حال آماده باش کامل +تصاویر

وی تصریح کرد: به منظور کمک رسانی و رفع مشکلات شهری هم اکنون تمامی  نیروهای اداری؛ ستادی و انتظامی در سطح استان حضور فعال دارند.

سرهنگ خیرخواه در پایان اعلام کرد: تردد های بی مورد را موجب کند شدن عبور و مرور و اختلال در خدمت رسانی نیروهای امدادی و خدماتی اعلام کرده و از مردم خواست تلفن فوریت های پلیسی 110 را امین خود دانسته و با توجه به در پیش بودن شب و یخبندان با رعایت کامل مقررات رانندگی کرده و از تردد بی مورد در معابر به منظور جلوگیری از حوادث احتمالی خودداری کنند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.