مرکز مدیریت پسماند صنایع توانایی امحای 260 تن انواع پسماندهای صنعتی ویژه را داشته و قابلیت پذیرش 500 تن پسماند را به‌صورت روزانه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عصر امروز با حضور محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور، استاندار و جمعی از مسؤولان استان اصفهان مرکز مدیریت پسماند صنایع شرکت رهپویان صالح در شرق شهرستان اصفهان در کیلومتر 9 جاده کوهپایه-هرند امتداد شرقی پل راه‌آهن به بهره‌برداری رسید.

این شرکت پس از اخذ مجوزات از سازمان محیط زیست وزارت صنعت معدن تجارت و وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در سال 89 عملیات اجرایی و احداث خود را در زمینی به مساحت 150 هزار متر مربع و با سرمایه گزاری 247 میلیارد تومان در استان اصفهان آغاز کرد.

مرکز مدیریت پسماند صنایع پس از راه‌اندازی کلیات دستگاه‌های پسماندسوز، توانایی امحای 260 تن انواع پسماندهای صنعتی ویژه را داشته و قابلیت پذیرش 500 تن پسماند را به‌صورت روزانه دارد که این شرکت را به عنوان بزرگ‌ترین مرکز مدیریت پسماندهای صنعتی ویژه در خاورمیانه مطرح می‌کند.

این مجموعه که یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های زیست محیطی در زمینه پسماند در سطح کشور است با همت بخش خصوصی و استفاده از تسهیلات دولتی ساخته شده استو برنامه دارد در مرحله بعد نیروگاه برق حاصل از امحا پسماند با ظرفیت 20 هزار مگاوات ساعت در سال را راه‌اندازی کند.

با عملیاتی شدن این شرکت این مجموعه جوابگوی نیازهای اغلب صنایع کشور ازجمله صنایع نفت پتروشیمی نیروگاه فولاد داروسازی دامپزشکی خودروسازی کشاورزی و ... خواهد بود.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.