استان بوشهر:

اختصاص 650 میلیارد تومان به طرح‌های مختلف

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از اختصاص 650 میلیارد تومان به اجرای طرح‌های مختلف در استان بوشهر خبر داد.

اختصاص 650 میلیارد تومان به طرح‌های مختلف
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهدی یوسفی جمعه‌شب در آیین اختتامیه پنجمین دوره «رویداد کارآفرینی» در منطقه ویژه پارس با بیان اینکه پارس جنوبی دارای ظرفیت‌های مهم اقتصادی و صنعتی است اظهار داشت: منطقه پارس جنوبی فرصت مهمی برای دانشجویان و نخبگان در حوزه‌های مختلف پژوهشی، کارآفرینی و تحقیقاتی است که در این حوزه اقدامات مهم و موثری انجام شده است.

وی گفت: بیش از 65 درصد گاز مصرفی کشور از پارس جنوبی تامین می‌شود

یوسفی با بیان اینکه با تکمیل فازهای در دست اجرا در پارس جنوبی تولید گاز در پالایشگاه‌های این منطقه افزایش می‌یابد، تصریح کرد: این مهم نقش پارس جنوبی در تامین گاز و محصولات جانبی آن را افزایش می‌دهد.

مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی با اشاره به این موضوع که منطقه ویژه پارس جنوبی توجه جدی به مسئولیت‌های اجتماعی به مناطق پیرامونی دارد، گفت:  به‌گونه‌ای که طرح‌های مهم و مختلف رفاهی، آموزشی، فرهنگی و عمرانی را در مناطق مختلف اجرایی کرده است.

وی افزود: در راستای اجرای مسئولیت‌های اجتماعی در منطقه پارس جنوبی 650 میلیارد تومان برای توسعه بخش‎های علمی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی استان بوشهر پرداخت شده است.

وی با تاکید بر نقش بسیار مهم و سازنده‌ی زنان در کشور در تحقق اهداف، گفت: توسعه کشور نیازمند مشارکت زنان در جامعه است و آنها می‌توانند براساس توانمندی‌ها، مسئولیت‌های بسیار مهمی را بر عهده گیرند.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی با بیان اینکه‌ آموزش زنان و مشارکت آنان در بازارکار نقش با اهمیت و به‌سزایی در توسعه کشور دارد خاطرنشان کرد: باید اقدامات موثری برای بهبود نقش و توانمندسازی زنان و مادران در جامعه انجام شود تا موقعیت زنان در جامعه بیش از پیش گسترش یابد.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.