ساری،

اجرای 5 طرح عمرانی در شهرك صنعتی بابلسر

مديرعامل شركت شهرک‌های صنعتی مازندران از اجرای 5 طرح عمرانی در شهرك صنعتی بابلسر با اعتبار 12 ميليارد و 500 ميليون ريال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سيد مصطفی موسوی در جلسه ستاد تسهيل و رفع موانع توليد بابلسر گفت: همزمان با دهه مبارك فجر 8 پروژه عمرانی با بيش از 116 ميليارد ريال در شهرک‌های صنعتی استان افتتاح و به بهره‌برداری خواهند رسيد.

مديرعامل شركت شهرک‌های صنعتی مازندران افزود: 7 شهرك صنعتی مازندران سه سال گذشته به شبكه گاز متصل شدند و با اتصال این شهرک ها حدود 93 درصد واحدهای توليدی استان از نعمت گاز برخوردار گردیدند

موسوی با اشاره به اقدامات زيرساختی شهرك صنعتی بابلسر اظهار داشت: با توجه به محدوديت منابع، پروژه‌های اجرای شبكه داخلی گاز به طول 5/2 كيلومتر، احداث ايستگاه تقليل فشار گاز، نصب علمك جمعاً با هزينه 4500 ميليون ريال و اجرای شبكه داخلی مخابرات با هزينه 2000 ميليون ريال و اجرای شبكه فاضلاب با هزینه‌ای بيش از 6000 ميليون ريال در اين شهرك صنعتی انجام‌شده است.

وی گفت: پروژه زيرسازی و آسفالت شهرك صنعتی بابلسر به‌زودی به مرحله مناقصه گذاشته خواهد شد و با انتخاب پيمانكار، عمليات اجرايی آن آغاز خواهد شد.

موسوی با اشاره به هزينه بالای ساخت تصفیه‌خانه فاضلاب در شهرک‌های صنعتی استان و عدم همكاری برخی واحدهای توليدی كه به دليل نداشتن پیش‌تصفیه، فاضلاب را به‌صورت مستقيم به تصفیه‌خانه فاضلاب هدايت می‌کنند، خاطرنشان كرد: واحدهای توليدی متخلف در صورت مشاهده و عدم همكاری و همراهی به محیط‌زیست معرفی می‌شوند.

ولی اله نانواکناری نماينده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامي نيز در اين جلسه گفت: بابلسر دارای امكانات بالقوه خوبی است و بايد با كمك هم به بالفعل تبديل شوند

علی اسد فرماندار بابلسر نيز در اين جلسه گفت: واحدهای توليدی برای تأمين نيروی كار از نيروهای بومی منطقه بخصوص علی‌آباد كه همجوارشهرك است استفاده كنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار