اهواز؛

استقبال نکردن کارتن خواب های دزفول از کمپ شهرداری

شهرداری دزفول مکانی برای اسکان افراد بی خانمان و کارتن خواب در سرمای زمستان آماده کرد، ولی از این طرح استقبال نشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمدرضا کرمی نژاد، شهردار دزفول در این خصوص گفت: با توجه به شدت برودت هوا در شب های اخیر و کاهش دما به زیر صفر ستاد بحران این شهرستان ساماندهی و انتقال افراد بی خانمان و کارتن خواب به کمپ شهرداری را تصویب کرد.

وی به تلاش کارکنان شهرداری و شورای شهر دزفول در شب گذشته ( جمعه شب) برای انتقال افراد کارتن خواب از سطح شهر دزفول به کمپ شهرداری اشاره کرد و بیان داشت: کمپ شهرداری دزفول برای اسکان این افراد در نظر گرفت و به کمک بهزیستی و کمیته امداد مقادیری پتو، بخاری و غذای گرم نیز آماده کرد تا در هوای سرد زمستان این افراد در مکانی مناسب و گرم استراحت کنند.

کرمی نژاد افزود: در گشت زنی که تا نیمه های شب انجام شد، 2 نفر کارتن خواب به کمپ شهرداری منتقل شدند اما این افراد نیز به دلایل مختلف از اسکان در این محل خودداری کرد و یکی از این افراد به منزل یکی از اقوام خود رفت.

شهردار دزفول خاطرنشان کرد: همچنان به دنبال اسکان افراد کارتن خواب دزفول در کمپ شهرداری هستیم و در صورتی که افرادی در سرمای بی سابقه زمستان محلی برای اسکان و استراحت نداشته باشند می توانند از کمپ شهرداری برای استراحت و خواب استفاده کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.