اردبیل؛

گشایش نمایشگاه کتاب نماز در شهرستان بیله سوار

مسئول ستاد اقامه نماز استان اردبیل گفت: نمایشگاه کتاب نماز همزمان با ایام الله دهه فجر در شهرستان بیله سوار برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل، الله شکر عبدی گفت: برپایی نماز جماعت و به ویژه نماز جمعه از مهمترین برکات معنوی پیروزی انقلاب اسلامی است که جامعه را به سمت نور و معنویت هدایت کرد.

وی با اشاره به اینکه ایام الله دهه فجر نوید ایثار و ایستادگی ملت ایران در برابر زورگویی دشمنان اسلام است، تصریح کرد: نمایشگاه کتاب نماز همزمان با ایام الله دهه فجر در شهرستان بیله سوار برگزار شد.

مسئول ستاد اقامه نماز استان اردبیل با یادآوری این مطلب که بیش از سه هزار جلد در موضوعات مختلف دینی به ویژه در حوزه نماز به نمایش گذاشته شده است، خاطر نشان کرد: تاکنون دانش آموزان مدارس و مهدکودک ها با حضور والدین در این نمایشگاه شرکت کرده اند.

عبدی با تاکید بر اینکه این نمایشگاه با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بیله سوار برگزار شده است، افزود: استقرار روحانی در نمایشگاه برای پاسخگویی به سوالات بازدیدکنندگان و آموزش تصحیح خوانی قرائت نماز برای کودکان و دانش آموزان از بخش های جنبی این نمایشگاه است.

وی با اعلام این مطلب که دانش آموزان شرکت کننده در برنامه های جنبی با اهدا جوایزی تشویق می شوند، یادآور شد: این نمایشگاه تا 22 بهمن ماه در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بیله سوار دایر خواهد بود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار